27 вересня: Маркетинг вражень – це не лише про заходи

Experiential Marketing (маркетинг вражень) – це взаємовигідні взаємодії в реальному (фізичному) світі між брендом і споживачем. Під словом “взаємодії” розуміємо новий досвід (experience), враження, позитивні емоції, які набуває споживач, контактуючи з брендом. Це в свою чергу формує додаткову цінність бренду в очах споживача. 

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Adsapience запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Маркетинг вражень – це не лише про заходи.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Власники бізнесу і керівники компаній, маркетологи, PR- та івент-менеджери, інші фахівці з комунікації, які цікавляться івент-маркетингом.

ТЕМИ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ:
- Що включає в себе термін experiential marketing? Його місце в комунікаційному міксі.
- Процес розробки проектів з experiential marketing (основні етапи, ключові елементи проекту, на що потрібно звернути увагу, скільки це зазвичай займає часу, скільки це може коштувати грошей).
- Глобальні тренди в experiential marketing (на прикладі міжнародних кейсів).
- Локальні тренди в experiential marketing (на прикладі кейсів з українського ринку).
- Вимірювання ефективності. Методологія і метрики.

СПІКЕР: 
Олег Бертуш, Директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керував мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup)

ПАРТНЕР ЗАХОДУ: Adsapience

Якщо Ви бажаєте прийняти участь у заході, будь ласка, пройдіть просту процедуру онлайн-реєстрації. Кількість місць обмежена.
Для працівників компаній-членів European Business Association участь безкоштовна.

Деталі та реєстрація за посиланням: https://goo.gl/WXJdNC, або у координатора програми: 
development@eba.com.ua, +38 (044) 496 06 01.