Інвестиції в соціальні медіа - марнотратство чи прибуткове вкладення?

Як соціальні мережі можуть допомогти зробити ваш бізнес прибутковим, а вкладення ресурсів/часу/грошей рентабельним? Чи ефективно вести соціальні мережі для великих продуктів, наприклад, компаній що займаються ритейлом машин чи це варто робити лише для дрібних товарів та послуг?

Для простішого розуміння проведемо аналогію з тортом. Однозначної відповіді немає, як і універсального рецепту торта. Однак є базові інгредієнти без яких торта однозначно не зробиш.  Так само і з соціальними мережами: існують базові правила і додаючи трохи приправ – історію продукту, репутацію компанії та очікування можна приготувати смакоту найвищого класу.

Спільнота JCI Youth запрошує на зустріч, де поговоримо:
•    як прийняти рішення вигідне саме для вашого бізнесу;
•    який бюджет для ведення соціальних мереж;
•    як швидко отримати клієнта з соціальних мереж;
•    SMM-щик: його краще мати в штаті чи брати на аутсорс.

Представники JCI Youth мають досвід ведення соцмереж під окремі проекти та сфери роботи. Тож приєднуйтесь до дискусії про ефективність інвестування компаній у ведення соціальних сторінок. І ми разом продумаєте стратегію роботи з вашим брендом/продуктом.

Дата та час зустрічі: 30 серпня, 18.30
Місце зустрічі: вул. Хрещатик 6, 4 поверх
Реєстрація обов’язкова!