18-й КМФР оголосив членів журі конкурсів OUT OF HOME і ADVERTISING CAMPAIGNS

Оргкомітет 18-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами радий представити імена перших членів журі. Команда, яка складається з визнаних міжнародних експертів креативної індустрії, оцінить роботи учасників конкурсів OUT OF HOME і ADVERTISING CAMPAIGNS. Досвід і географія представників журі дуже різноманітні – неодноразові переможці міжнародних конкурсів, професіонали із США, Росії, Білорусі, Грузії, Німеччини, Ізраїлю, Латвії, Таїланду.

Журі оцінить всі види зовнішньої реклами, а також рекламні кампанії з двома і більше видами медійних та/або немедійних комунікацій. До уваги будуть прийматися оригінальні ідеї, рішення та способи використання технологій, відповідність їх заявленим цілям, а також якість втілення.
 
Роботи учасників конкурсів OOH & ADVERTISING CAMPAIGNS будуть оцінювати:
 
Aaron Alamo, креативний директор Momentum Worldwide, США
Anton Melnikov, віце-президент по креативу і стратегії e: mg, Росія
Dmytry German, директор AIDA Pioneer Branding & Creative company, Білорусь
Eka Kipiani, креативний директор JWT Metro, Грузія
Franz Rоppischer, Creative Innovation Director, Serviceplan, Німеччина
Gilad Kat, Global Planning Lead, MediaCom Worldwide, Ізраїль
Kestutis Isakas, Chief Marketing Officer, Reaton, Латвія
Shradha Dudeja, стратегічний директор Havas Worldwide Thailand, Таїланд
 
Нагадаємо, КМФР відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. Фестиваль є міжнародним, в конкурсну програму допускаються роботи від учасників з усіх країн світу. Тому не тягніть з подачею і реєструйте свої роботи прямо зараз, адже дедлайн вже – 21 квітня.
 
З усіх питань участі у фестивалі та партнерства просимо звертатися до оргкомітету: +38 (044) 490-90-30, festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська.
 
Час робити свою фестивальну історію!
 
sostav.ua