19-ий КМФР анонсує стратегів у складі Best Marketing Innovations

До дедлайну 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами залишилось не так багато часу, тому оргкомітет оголошує команду суддів Best Marketing Innovations. Журі буде працювати під керівництвом Павла Таяновського, директора з трансформацій Carat Ukraine.
 
Вже п’ятий рік поспіль конкурс проходить за підтримки комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine.
 
Best Marketing Innovations є національним конкурсом, подані роботи на який мають демонструвати креативний та інноваційний підхід при реалізації рекламної кампанії та креативний підхід, що в результаті покаже максимальну віддача від продемонстрованого комунікаційного рішення. Серед членів суддівської команди лише стратеги комунікаційних агентств та холдингів.
 
Голова журі, Павло Таяновський, прокоментував критерії оцінки кейсів: «За останні роки конкурс Best Marketing Innovations зміг знайти своє місце серед інших номінацій. Якщо у перші роки журі проводило засідання в серйозних дебатах, що саме відносити до маркетингових інновацій, а що ні, то у 2017 році у журі був чітко виявлений консенсус з приводу цього питання. І фокус був на оцінці якості ідеї та виконання. Нам з року в рік доводиться оцінювати інновації різного толку та роду. Тому набір критеріїв достатньо широкий. Я дивлюся вперед з великим оптимізмом та впевнений, що ми побачимо якісні та оригінальні рішення».
 
Зустрічайте стратегів, які будуть оцінювати роботи в конкурсі Best Marketing Innovations на 19-ому КМФР:
 
Голова журі – Павло Таяновський, директор з трансформацій Carat Ukraine
Андрій Андрющенко, СЕО, IPG Mediabrands Ukraine
Валерій Батушанський, керуючий директор Dentsu Media Ukraine
Наталя Булбук, операційний директор TWIGA Ukraine
Марина Григоренко, керуючий директор Zenith
Руслан Гутников, виконавчий директор OMD Ukraine Intelligence
Наталя Деянова, директор зі стратегічного планування Havas Group Ukraine
Олена Колесникова, директор зі стратегії та нового бізнесу BBDO Ukraine
Ольга Мамаєва, директор з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa
Сергій Урин, керуючий директор THINKMcCANN
 
Варто нагадати, що нагороди, отримані в конкурсі Best Marketing Innovations, дозволять відвоювати додаткові бали в рейтингу Best Marketing Teams 2018, а також в Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, який традиційно підбиває підсумки Київським Міжнародним Фестивалем Реклами.
 
Павло Таяновський також розповів про важливість КМФР для рекламного ринку: «КМФР – це головний Фестиваль країни. І це вкрай важливо з огляду на швидкий поворот від глобальності до локальності. Частково я буду розповідати про цей поворот під час свого виступу на КМФР. Мені кожного разу шкода, коли я помічаю відсутність багатьох людей з рекламно-комунікаційної галузі в залі. Ми не повинні ставитися до свого середовища виключно як споживачі. Потрібно не тільки брати, а й віддавати. Не тільки вимагати, а й навчати. Не тільки критикувати, але і заохочувати, підтримувати. Зрозуміло, що всі маркетологи і рекламісти надзвичайно зайняті і перевантажені люди, але КМФР є найважливішим елементом маркетингово-рекламної екосистеми і кожен з нас повинен вносити свій вклад в його розвиток ».
 
Поспішайте з подачею ваших кейсів, адже дедлайн вже 20 квітня!
Деталі фестивалю, правила участі, вартість, а також додаткову інформацію доступні на сайті kiaf.com.ua.
 
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: festival@vrk.org.ua –
Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.