Оргкомітет має чудові новини для всіх тих, хто не встиг подати свої роботи на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами – один із найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами! Дедлайн перенесено на 27 квітня, а це означає лише одне – ваш останній шанс фігурувати у якості учасників, а в найкращому випадку переможців, конкурсної програми 19-ого КМФР.
Нагадуємо, що на 19-ому КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 8 суддівських команд:
Film & Out of Home,
Film Craft,
Media, Branded Content & Visual Storytelling,
Print & Publishing, Radio & Audio та Advertising Campaigns,
Best Marketing Innovations,
Design & Branding, та Industrial Jury. Вони є неодноразовими переможцями міжнародних фестивалів/конкурсів і учасники міжнародних суддівських складів, включаючи Cannes Lions.
Подаючи роботи на КМФР 2018, ви можете підсилити свою позицію у
Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, а також потрапити у масштабний рейтинг
AdForum Business Creative Report 2018 року.
Поспішайте із
реєстраціями кейсів, аби продемонструвати весь пул прожитих вами у проектах життів та вибороти нагороди, адже ваші суперники та конкуренти можуть зробити це за вас.
Фінальний дедлайн фестивалю – 27 квітня.
Деталі фестивалю, правила, вартість участі та реєстрація робіт доступна на сайті
kiaf.com.ua.
У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету:
festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська,
project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.