МАМІ та Могилянка: Джуніор-лігу крутих маркетологів поповнено!

Зустрічайте – нещодавно на  професійному маркетинговому просторі з’явилися нові зірочки.  22 листопада підведені підсумки курсу  «Customer Experience» для магістрів кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету "Києво-Могилянська академія".
 
Програму було розпочато у вересні 2017 року за ініціативою МАМІ.  Це був курс - челендж, глибока та інтенсивна школа із серйозними викладачами з ринку маркетингових комунікацій.

Два з половиною місяці 16 висококласних експертів працювали, щоб передати дорогоцінні практичні знання своїм послідовникам: від основ маркетингового сервісу, через головні методики ефективної промо-активності до мрії-стратегії – «Маркетинг-2050».  

«Навчання на курсі Customer Experience пролетіло як швидкісний потяг, - вважає Катерини Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом в НаУКМА. -  Щотижня нові зустрічі, реальні кейси, командна робота студентів і активне відстоювання своїх позицій під час захисту проектів. Це був унікальний досвід для магістрів-маркетологів! Їх захват і натхненна робота вражає!».

Загалом в програмі брали участь 31 студент, з них 17 показали найкращі результати та отримали сертифікат від МАМІ.  В рамках курсу були справжні «бойові» практичні завдання для командного виконання, та реальні брифи, надані компаніями Mastercard, Electrolux, Carlsberg Ukraine для індивідуальних робіт.
 
Не тільки дипломи стали нагородою випускникам. Не менш важлива щира подяка клієнтів, які оцінювали майбутніх профі. «Деякі ідеї дійсно нові, out of the box. Дякую за старання і бажаю всім успіхів!», - зауважила Катерина Белобловська, керівник відділу маркетингу та реклами Electrolux в Україні та країнах Кавказу. З нею згодна Наталія Байдала, директор з маркетингу Mastercard Europe SA в Україні, Молдові, Грузії та країнах Центральної Азії: «Студенти - молодці! Структуровані, ґрунтовні кейси та вибух фантазії!». Такі позитивні відгуки дають надію, що випускники та «судді» колись можуть стати колегами.

Головна мета проекту  - підготовка кадрового резерву для маркетингу. Зважаючи на розвиток галузі, бізнес потребує свіжого погляду, сміливих ідеї, яскравих особистостей.

Саме заради цього натхненно працювали експерти вищого рангу:  Ігор Гусаров (RAM Group), Катерина Ільченко (Havas Ukraine), Євгенія Кашпарова та Світлана Долінська (ADV MS), Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Юлія Корняга (A-Group) та Олександра Логвиненко, Наталія Жигалкіна (Prospects Group), Наталія Пигулевська (Gloria UUA Event Management&Projects), Віктор Кисляков (Full Contact), Катерина Долженко (Havas Digital Kyiv), Інна Понік, Ксенія Табалюк та Володимир Василенко (AGAMA communications), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Іветта Делікатна, співзасновник філіалу Університету Сингулярності в Україні.

«Ми й надалі будемо впроваджувати подібні проекти, - наголошує Наталія Морозова, голова правління МАМІ. –Наша місія – дивитися вперед, випереджати сьогодення, працювати на перспективу. Тому задача справжніх зірок нашої професії – надихати молодь, готувати зміну. Плани, теми, формати можуть змінюватися, але наше прагнення вдосконалити галузь – це пріоритет. Ми щиро вдячні та запрошуємо експертів ринку маркетингових комунікацій і надалі долучатися до нашої ініціативи в якості викладачів, ідеологів, організаторів». 

Всі найкращі моменти з проведення освітньої програми «Customer Experience» у фоторепортажі на Facebook.
 
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує біля 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМИ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.