5 передбачень від Андрія Партики на 2017 рекламний рік

Андрій Партика, генеральний директор StarLight Sales, розповів про тренди телевізійного ринку на 2017 рік.
Передбачення №1. Переорієнтація на більш широкі цільові аудиторії
Цей тренд вже кілька років ми спостерігаємо на великих закордонних ринках, а тепер так починають робити і українські компанії: вони відмовляються від вузького таргетингу, і роблять ставку на більш ширшу аудиторію. Стерильний таргетинг відрізає периферійну аудиторію, і це призводить до втрати до 50% споживачів. З’ясувалося, що рекламні витрати на звужену цільову недостатньо ефективні, навіть якщо в цей інструмент інвестувати великі кошти. В 2017 році виграє той, хто зможе швидко будувати широке охоплення аудиторії якісним повідомленням.
 
Передбачення №2. Зростання E-comerce
У 2017 році український бізнес остаточно зрозуміє, як ефективно використовувати інтернет. Це чудовий канал збуту, і саме в цей напрямок очікується чимало інвестицій. Е-комерс зростатиме ще багато років поспіль. Водночас інтернет є дуже обмеженим ресурсом для побудови та просування бренду. Протверезіння щодо цього вже настає в більшості компаній. Особливо коли лише одна операція кібер-поліції призвела до закриття двох майданчиків, які постачали чи не половину рекламного інтернет-інвентарю. Інтернет розвиватиметься як прекрасний інструмент для продажів, але його вплив на свідомість споживачів в частині побудови емоційного зв’язку не варто переоцінювати.
 
Передбачення №3. Зростання серіального виробництва
Зростання серіального виробництва суттєво змінить рекламний ринок. Якщо раніше інтеграція брендів в український серіал була, скоріше, винятком, то тепер бренди починають довгостроково планувати співпрацю з виробниками відеоконтенту. Клієнти зможуть купувати набагато більше якісного плейсменту. Тепер до цього готові і самі виробники: якщо раніше вони говорили, що плейсмент призводить до втрат часу для зйомок, то тепер вони спільно з клієнтом шукають найбільш якісні прояви для бренду. Досвід такої співпраці зростає і в клієнтів, і у виробників, і в 2017 році ми в цій сфері побачимо позитивну динаміку.
 
Передбачення №4. Велика активність нових імен
Переговори щодо контрактів на 2017 рік вже зараз дають підстави прогнозувати, що на багатьох ринках зміняться лідери. Нові бренди атакують, водночас чимало визнаних великих гравців свідомо здають позиції. Якщо взяти стандартну конверсію переговорів з компаніями, які просувають нові імена, у контракти на рівні 25%, то вже наступного року український рекламний ринок отримає від нових брендів додаткові сотні мільйонів гривень. До масштабного переділу ринків готові й споживачі. Криза розірвала їхній зв’язок з багатьма брендами, і тепер вже нові гравці здобуватимуть їхню довгострокову лояльність.
 
Передбачення №5. Рекламний ринок продовжить зростати.
Рекламний ринок зростатиме значно більшими темпами, ніж вся економіка, адже все ще триває відновлення після валютної кризи 2014 року. В переговорному процесі ми бачимо готовність клієнтів сміливо інвестувати в рекламу в 2017 році. Особливо це стосується нових українських брендів. Цьому сприяє певний макроекономічний баланс, позитивні прогнози на важливих для України сировинних ринках – це завжди давало зростання доходів населення і зростання споживчого попиту.
 
sostav.ua