Вермішель «Мівіна» завжди в тренді! Кулінарний тренд сьогодні – азіатська кухня, тому «Мівіна» не забарилася з новими незвичайними смаками й запустила лінійку вермішелі «Азіатська» зі смаками курки карі та пікантної яловичини.
Щоб розповісти про це всій країні, агентство THINKMcCANN та клієнт ТМ «Мівіна» (Nestlé) вкотре заручились підтримкою світового кінематографа й цього разу створили алюзію на пригодницький фільм про Лару Крофт. Атмосфера таємничих джунглів і стародавнього азіатського замку, довгі пошуки та неочікувана розв’язка – на азіатській кухні зі смачною вермішеллю.
Будь у тренді та спробуй скарб азіатських смаків – «Мівіну Азіатську».
Команда проекту
Client: Nestlé Ukraine
ОленаХаритонова– Business Executive Officer BU Culinary
АлінаБожнюк– Brand Manager BU Culinary
ЛюдмилаМунічева– Junior Brand Manager BU Culinary
Agency: THINKMcCANN
ЮляСторчак– Creative Group Head
Мар’янШум– Art Director
ВалеріяБабко– Copywriter
ЮрійСклярук– Producer
ГаннаБобіна– Account Director
Production: LIMELITE
ВікторМасляєв– Director
ДенисЛущик– DOP/Director
ДенисШвець– 1st AD
ДашаАндрущенко– Executive Producer
НастяІващук– Line Producer
МихайлоЛевченко– Art Director
Інна Чумаченко – Stylist