Be—it Agency зростає у групу компаній

З січня 2017 року до складу групи входить п’ять компаній: Be—it Agency, Changers, Zeitgeist Design, Republic та Be—it Health & Social Impact.
 
Одна з найбільших комунікаційних агенцій в Україні Be—it Agency оголосила про створення групи компаній. Протягом 2016 року до агентства приєдналися компанії Republic, Changers і Zeitgeist Design, а з січня 2017 року група також включає в себе Be—it Health & Social Impact.
 
Новостворена група з п’яти компаній надаватиме клієнтам багатопрофільний перелік послуг: від інтегрованих комунікацій, GR/PA, розвитку талантів і лідерства до клієнтського досвіду, брендингу та айдентики.
 
«В рамках агентства Be—it ми завжди працювали над різноплановими і комплексними задачами, і поступово наша експертиза з класичних PR-послуг розвинулася до інтегрованих комунікацій. Але ми побачили, що навіть ці зміни не закривали всі клієнтські потреби, які часто вимагають спеціалізованого досвіду. Впевнена, завдяки партнерству з найкращими професіоналами на ринку і створенню групи компаній ми зможемо ще краще допомагати клієнтам формувати ефективні стратегії та долати щоденні виклики, тим самим змінюючи реальність навколо нас», — прокоментувала Наталія Попович, президент групи компаній.
 
До складу групи входять:
Be—it Agency. Зміни в агентстві почалися наприкінці 2015 року, коли PRP, одна з провідних консалтингових компаній у сфері комунікацій на ринку, стала Be—it. Протягом 2016 року Be—it Agency динамічно зростала; серед нових клієнтів, які обрали компанію у 2016-2017 роках для стратегічної співпраці — Danone, DDG, Hasbro, Міністерство окупованих територій та ВПО, P&G, Philips Lighting, Sony, UNICEF, Western NIS Enterprise Fund, Фундація Дім Рональда МкДональда та інші.  Сьогодні агентство складається з практик корпоративних і консьюмерських комунікацій, команди зі  створення креативних рішень та різноманітного контенту Content Creation Lab та департаменту проведення особливих подій. З січня 2017 року Крістіна Ніколаєва, до цього директор по роботі з клієнтами, очолила Be—it Agency у ролі директора. Крістіна має як агентський, так і корпоративний досвід, а також досвід роботи в Міністерстві інфраструктури у ролі керівника напряму стратегічних комунікацій.
 
З 2017 року на окрему агенцію у складі групи перетворюється практика комунікаційних проектів у сфері охорони здоров’я Be—it Health & Social Impact. Стратегічний розвиток експертизи у напрямку охорони здоров’я розпочався з роботи із фармацевтичними клієнтами. Але в останні роки переріс у стратегічні комунікації для StratCom УКМЦ у МОЗ  і проекти для UNICEF, Фундації Дім Рональда МкДональда та інших. З січня 2017 року Наталія Ольберт-Сінько, яка раніше була директором Be—it Agency, розвиватиме комерційний та репутаційний успіх Be—it Health & Social Impact.
 
Republic. Практика PlaceID у Be—it Agency, котра за останні роки трансформувалась з консалтингу щодо маркетингу територій до команди з унікальним досвідом державних комунікацій, отримала у 2017 році нову назву і перетворилася на окрему агенцію — Republic. У 2016 році на чолі з Ариною Сатовською-Литвиненко, в минулому координатором проекту стратегічних комунікацій та «політики єдиного голосу» УКМЦ, компанія реалізувала низку консалтингових і комунікаційних проектів для Міністерства тимчасово окупованих територій і ВПО,  офісу Віце-прем’єра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, Верховної Ради України, а також тренінги для Національного банку України та інших відомств.
 
Changers — центр експертизи з розвитку лідерства і управління людьми. Серед проектів компанії з моменту заснування десятки тренінгів, воркшопів і коучинг-сесій для управлінців українських і міжнародних організацій в комерційному секторі, проект з системного управління людським капіталом для системи державних закупівель ProZorro. Окремо варто згадати нашу спільну ініціативу з УКМЦ із впровадження цінностей і компетенцій державних комунікацій світового класу у Верховній Раді України. Співзасновником і керуючим партнером компанії є Оксана Семенюк, яка до цього протягом 17 років очолювала відділ людських ресурсів корпорації Mondelez International (раніше відомої як Kraft Foods) в Україні.
 
Zeitgeist Design створює бренди, які відповідають «духу часу», та проектує цілісний клієнтський досвід. Команда впровадила державну інформаційну кампанію #ПідЗахистом українських військових, консультує такі бренди, як Київська школа економіки, Національний офіс із залучення інвестицій при Кабінеті Міністрів України та Ukrainian Fashion Week. Керує Zeitgeist Design співзасновник компанії Володимир Кадигроб, арт-менеджер, громадський діяч, видавник документальної книги #Euromaidan.
 
Сьогодні група компаній поєднує більше 80 експертів і має більше 40 клієнтів, серед яких AVON, BASF, Coca-Cola, Danone, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Philips, ProZorro, Sanofi, Shell, Sony, Ukrainian Fashion Week, UNICEF, Western NIS Enterprise Fund, Райффайзен Банк Аваль, Фонд Відродження, Фундація Дім Рональда МкДональда. 
 
sostav.ua