Carlsberg Ukraine стала переможцем рейтингу «Репутаційні активісти»

Незалежні експерти всеукраїнського Рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні активісти» обрали Carlsberg Ukraine кращою компанією в номінації FMCG*: напої. Результати голосування були оголошені 29 березня 2018 року в рамках заключної частини XVI Міжнародного PR-Фестивалю.
 
«Репутаційні активісти» — це спільний проект журналу «ФОКУС», агентства PR-Service та аналітичної компанії LOOQME. Як зазначають організатори, рейтинг якості управління корпоративною репутацією — це спосіб відзначити досягнення компаній, які досягли максимальних успіхів у галузі управління репутацією.
 
До голосування були запрошені 107 незалежних медіаекспертів та аналітиків, які визначали, кому з компаній вдається успішно працювати зі ЗМІ, які ініціативи приносять користь суспільству і чия система управління репутацією є найкращою в галузі.
 
«Carlsberg Ukraine керується єдиною філософією: варити пиво для кращого сьогодні й завтра. На практиці це означає, що ми не лише створюємо якісні продукти для мільйонів українських споживачів, але й приділяємо особливу увагу екологічним ініціативам, виступаємо за відповідальне споживання алкоголю, реалізовуємо культурні та освітні проекти і просуваємо ідеї етичного ведення бізнесу. Звичайно, ми завжди відкриті до всестороннього діалогу і дуже пишаємося, що експерти так високо оцінили репутацію компанії на ринку», — Євгенія Піддубна-Смирнова, старший директор з корпоративних відносин компанії Carlsberg Ukraine.
 
Carlsberg Ukraine є частиною однієї з провідних пивоварних груп у світі, яка нещодавно увійшла в число компаній з найкращою репутацією у світі за версією Reputation Institute а також увійшла в ТОП-10 найшанованіших компаній світу рейтингу Forbes.
 
*відангл. Fast Moving Consumer Goods — «товариповсякденногопопиту»