Cвіт у блакитних фарбах: бренд Pepsi насолоджується та вболіває – і втілює це у глобальній футбольній кампанії 2018 року

#НАСОЛОДЖУЙСЯВБОЛІВАЙ – Упродовж своєї історії бренд Pepsiнадихав кожне покоління, наближуючи футбольних фанів до розваг, що й зробило бренд іконою поп-культури. Сьогодні, коли найпопулярніша гра полонила серця та розум вболівальників у всьому світі, Pepsi оголошує про початок глобальної маркетингової кампанії 2018 року «НАСОЛОДЖУЙСЯ. ВБОЛІВАЙ.» Незрівнянна гра кращих футболістів, неочікувані моменти під час гри та незабутні враження – все це та навіть більше яскравих моментів даруватиме бренд Pepsiупродовж року.
 
 «У 2018 році запуск глобальної футбольної кампанії Pepsiє особливим для України, адже ми запрошуємо вболівальників з усього світу на фінал Ліги чемпіонів УЄФА в Києві. Енергія, азарт та насолода моментом – ось що поєднує бренд Pepsiз футболом. І цього року ми будемо насолоджуватися грою як ніколи раніше», – зазначила Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo.
 
Масштабна кампанія 2018 року «НАСОЛОДЖУЙСЯ. ВБОЛІВАЙ.» поєднує мистецтво та спорт на полі та за його межами. Бренд демонструє захопливий бік спорту разом із зірковою командою футболістів:
Лео Мессі – п`ятиразовий володар титулу “Найкращий Гравець Року” та чотириразовий переможець Ліги чемпіонів УЄФА;
ВієйраМарсело – всесвітньо відомий бразильський захисник та переможець Ліги чемпіонів УЄФА;
Тоні Кроос – німецький півзахисник, триразовий переможець Ліги чемпіонів УЄФА;
Карлі Ллойд – американська нападниця, дворазова володарка премії “Найкращий Гравець-Жінка”;
Деле Аллі – майбутня світова зірка футболу, дворазовий володар премії “Найкращий Молодий Гравець Року”
Особлива мистецька естетика присутня у всіх елементах бренду Pepsi: від лімітованої серії упаковок із зображенням гравців та зовнішньої реклами, яка є швидше витвором мистецтва, ніж звичайним білбордом, до сенсаційної телевізійної реклами, подібною за якістю до блокбастерів, що буде транслюватися у більш ніж 60 країнах у всьому світі.
 
Кінематографічний креативний ТБ-ролик
У рамках партнерства бренду Pepsiз Лігою чемпіонів УЄФА в глобальній телевізійній рекламі «НАСОЛОДЖУЙСЯ. ВБОЛІВАЙ.»зіркові гравці видовищно грають з вболівальниками в футбол прямо на вулиці – а грають вони м'ячами, шо наповнені фарбою. Зіркова команда футбольної кампанії Pepsi: Лео Мессі, Вієйра Марсело, Тоні Кроос, Карлі Ллойд і Деле Аллі – демонструє свою спритність та навички гри у футбол. Гравці прориваються крізь галасливий натовп та оминають кульки з фарбою, що летять звідусіль. Яскраво відчуваються енергія та азарт: все більше людей з натовпу насолоджуються моментом, приєднуються до гри та підбадьорюють гравців.
 
Фарба вкриває стіни, вікна та людей з голови до ніг. А бренд Pepsiдарує вболівальникам нові враження від улюбленої гри. Трек “Light it Up (feat. Nyla & Fuse ODG) (Remix)” групи Major Lazer задає темп відео.
 
Мистецтво гри у футбол
Кожен спортсмен має свої унікальні риси, як-от: безперервна присутність Лео Мессі на футбольному майданчику та потужна техніка гри Марсело. Бренд Pepsiдемонструє особливості гри кожного футболіста в серії чорно-білих портретів, знятих відомим фотографом Денні Клінчем. Світлини Денні Клінча розкривають дух, характер та енергію кожного гравця «команди» бренду Pepsi.
 
Митці з рідних країн футболістів розробили власні тлумачення особистих історій кожного гравця. Дієго Хіменес (відомий також як DIYE) (Аргентина), Бісіклета Сем Фрейо (Бразилія), Денніс Шустер (відомий також як DXTR) (Німеччина), Кім Сіелбек (США) та Йєн Макартур (Великобританія) розробили художні інтерпретації:
Лео Мессі – Денні Клінч – DIYE:  DIYEстворив візуальну метафору – Лева, який є уособленням Мессі на футбольному полі та поза його межами: темпераментний нападник і безперечний король футбольного поля.
Вієйра Марсело – Денні Клінч – Бісіклета: енергія та ефект присутності, які випромінює робота цього мистецького дуету, є відображенням сутності Марсело; елементи історії розповідають про інтереси футболіста, його рідне місто і відданість сім’ї та спорту.
Тоні Кроос – Денні Клінч – DXTR: грайливі ілюстрації зображують Кроос в образі «маестро» – безперечного лідера на полі, який майстерно керує професійною грою.
Карлі Ллойд – Денні Клінч – Кім Сіелбек: порівняння Ллойд на полі та поза його межами – агресивна та безкомпромісна і водночас покірна – відтворено митцем за допомогою поєднання жорстких та м’яких текстур, які формують дику палітру складних і глибоких емоцій.
Деле – Денні Клінч – Йєн: усі форми та текстури на зображенні спрямовані до Деле. Це підкреслює його неперевершене відчуття стилю, демонструє непередбачуваний і водночас кмітливий характер і стиль гри.
 
Упродовж всього року бренд Pepsiпредставлятиме новий унікальний контент та досвід для вболівальників, даючи їм можливість насолодитися грою, зокрема:
Особисті бесіди з гравцями;
Контент від авторитетного медіа про футбол та культуру вболівальників COPA90;
Розваги до фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, що відбудеться у Києві.
 
Приєднуйтеся до онлайн-спілкування з брендом Pepsiза допомогою хештегу #НАСОЛОДЖУЙСЯВБОЛІВАЙ.