D2 і VDALA створили віртуальну реальність для фармацевтів

Компанія IT рішень для маркетингу D2 створила віртуальну реальність (VR) для лінійки пробіотиков нового покоління – «Турбіотик» від Delta Medical. Креативну ідею та реалізацію кампанії забезпечило агентство VDALA. Мета – побудувати знання бренду серед фармацевтів.

Для лонча інноваційного медичного продукту було обрано інноваційний канал комунікації –  VR. Його вперше в Україні застосовують для BTL-активностей в аптечних мережах та офісах регіональних фарм-дистрибуторів. Занурення у віртуальну реальність відбувалося через спеціальні окуляри та смартфон. Крім цього, промо включало костюмований перформанс. Об'єднання живого шоу і VR-технологій дозволило досягти вау-ефекту: не просто охопити, а емоційно залучити у бренд фармацевтів по всій країні.

Інна Міщук, власник агентства VDALA: «В Україні не так багато компаній, які створюють VR, особливо для b2b комунікацій. Ми знайшли технологічного партнера для нових рішень в прямій комунікації – D2. Результат – нам вдалося відкрити сердця такої прагматичної та не обділеної увагою аудиторії, як фармацевти».

З допомогою VR провізори відправилися до Швейцарії, у штаб-квартиру виробника. Там вони знайомились з препаратом і ставали частиною Турбокоманди. Турбокоманда у віртуальній реальності пролітала над мальовничими пейзажами: програмне забезпечення та окуляри давали незабутні відчуття (не)реальності того, що відбувається.
Ірина Андрющенко, СОО та партнер IT компанії D2: «Зазвичай b2b трохи відстає у бренд-комунікації від b2c. Але з VR вишло навпаки. Саме b2b з його меншим охопленням і складнішими продуктами став першим адоптером віруальної реальності для промо фармацевтичних продуктів. Ми раді, що в Україні вже є агентства, готові взятися за такі рішення. Безумовно, вони зможуть побудувати знання та лояльність своїх брендів набагато швидче та ефективніше тих, хто застосовує винятково традиційні комунікації».

Охоплення кампанії – більше 2000 фармацевтів в 545 аптеках країни. До промо долучалися і відвідувачі аптек, загальне охоплення склало 6000 осіб по всій Україні. Цілі, поставлені клієнтом, були істотно перевиконані, і тепер Delta Medical застосує ідею кампанії, розроблену агентством VDALA, в інших країнах.

В грудні розпочався другий етап рекламної кампанії «Турбіотик» – навчальна відео-гра для фармацевтів. На весну 2018 заплановано кілька спільних технологічних рішень для btl-проектів.