WEBHELP GROUP ДОМОВЛЯЄТЬСЯ ПРО ПРИДБАННЯ SELLBYTEL В ТРАНСФОРМАЦІЙНІЙ УГОДІ

Webhelp Group, провідна світова компанія в галузі АБП і якості обслуговування клієнтів,  сьогодні оголосила, що уклала договір про придбання 100% компанії Sellbytel Group. Sellbytel є дочірньою компанією Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC).

Об'єднуючи силі з Sellbytel, Webhelp розширює свою географічну присутність в Європі, а також додає до власного портфеля великий перелік міжнародних брендів та послуг з доданою вартістю. Внаслідок цього придбання Webhelp Group прогнозує оборот в розмірі 1,3 млрд євро на кінець 2018 року завдяки команді з 50 000 осіб, яка обслуговує понад 500 клієнтів в 35 країнах. 
 
Sellbytel було засновано в 1988 році Майклом Раумом (Michael Raum), що став її Головою та Генеральним директором. З 1994 року компанія була частиною Omnicom Group. Sellbytel має міцні позиції в Німеччині, Іспанії, Португалії, Малайзії та зовсім недавно зміцнила позиції в Пуерто-Ріко. Компанія набула великого досвіду в побудові багатомовних операцій від імені деяких з найцінніших світових брендів. Портфель клієнтів Sellbytel містить великі глобальні компанії, головним чином зі сфері високих технологій та електронної комерції, а також багато потужних національних брендів. Офіс Sellbytel в Барселоні надає найкращі в своєму класі багатомовні операції завдяки приблизно 4 000 співробітників, які працюють з більш ніж на 20 мовами. Цей досвід був поширений на Куала-Лумпур і Пуерто-Ріко як багатомовні центри, що обслуговують Азіатсько-Тихоокеанський регіон та Америку.
 
Крім власної компліментарної географічної присутності та багатомовного досвіду, Sellbytel  покращує портфель послуг Webhelp в декількох стратегічних галузях, таких як комплексні рішення Корпоративних продажів і Допоміжних видів діяльності, а також в інноваційній моделі надомної праці, де наразі зайнято 500 осіб, що працюють на різних клієнтів.
 
Будучи частиною Webhelp, Sellbytel зможе спиратися на свій багатий досвід роботи як постачальника НВК АБП, матиме доступ до великої кількості додаткових можливостей і просторову географічну присутність, пропонуючи своїм клієнтам додаткові можливості і досвід в таких галузях, як ШІ, аналітика, багатоканальні платформи та специфічні послуги, що надаються такими дочірніми компаніями Webhelp, як Telecats, Netino та Webhelp Payment Services. 
 
Олівье Дюа (Olivier Duha) і Фредерик Жуссе (Frederic Jousset), співзасновники Webhelp, заявили: «Це придбання є не лише важливим кроком для посилення нашої позиції в Європі, але й фантастичною можливостю розширити портфель наших послуг і географічну присутність. Після 18 років безперервного зростання Webhelp спирається на свою позицію лідера в галузі НВК АБП. Узгодженість з керівництвом Sellbytel стала головною перевагою в підтримку цієї угоди, та, безумовно, нас схвилювало те, що будемо будувати це майбутнє разом». 
 
Майкл Раум (Michael Raum), засновник Sellbytel, додав: «Ми пишаємося тим, що було досягнуто протягом останніх 25 років разом з нашими партнерами в Omnicom, і дуже раді нашому майбутньому разом з Webhelp. Керівництво Sellbytel з радістю об'єднується з однією з найуспішніших компаній в нашому секторі. Узгодженість нашої культури і наше спільне бачення є ключовими елементами нашого майбутнього успіху».
 
Керівництво Sellbytel продовжуватиме брати активну участь в майбутньому розвитку компанії та забезпечуватиме безперервність обслуговування клієнтів компанії, а також зможе надавати більш широкий спектр послуг. Webhelp та Sellbytel очікують на значну синергію від угоди завдяки підвищеному професійному досвіду та можливостям об'єднаної групи шляхом взаємного збагачення послуг та доступу до нових регіонів і моделей аутсорсингу до ближнього зарубіжжя.
 
Рухаючись вперед, Webhelp зазначає свої стратегічні цілі у продовженні зростання протягом найближчих років як органічно, так і через придбання, як завдяки географічному розширенню, так і завдяки додаванню нових можливостей.
 
Очікується, що угоду буде укладено в третьому кварталі 2018 року за погодженням з відповідними регулюючими органами.