FCB Kyiv та OREO: відтепер булькати ще крутіше

FCB Kyiv та OREO: відтепер булькати ще крутіше

Є літо, і так хочеться всіляких розваг та пригод! Є холодне молоко і смачнюче OREO – не вистачає лише фірмових склянок для ідеальних бульків… Не проблема: їх можна зібрати цілу колекцію і тепер для цього є все.
Купуй печиво, реєструй чеки на сайті й за кожні 8 балів отримуй брендовані бульк-склянки в подарунок.
Креативна агенція FCB Kyiv (входить до групи razom communications) розробила крос-кантрі промо для України, Казахстану й Білорусі. Із чарівним світом OREO можна перетнутися на ТБ, в онлайн-відео, у соцмережах та інших комунікаційних матеріалах.

Відеоролики кампанії мінімалістичні й мімімішні, а сайт oreo.promo вийшов настільки легким і повітряним, що на ньому хочеться залишитися довше, подумки примоститися на одній із хмаринок і помріяти, як у дитинстві.
Покрути, лизни, булькни, забирай свої склянки. Повтори 



Над проектом працювали:
Клієнт: Mondelēz
Маркетинг-менеджер категорії бісквітів і солоних снеків України та Євразії: Марина Кинчина
Бренд-менеджери: Ксенія Бакланова, Дана Жанатаєва
 
Агенція: FCB Kyiv
Арт-директор: Віталій Давиденко
Дизайнери: Сергій Клепик, Марія Дарій
Менеджери проекту: Ольга Роза, Ганна Шкаровська, Аліна Голуб
 
Продакшн: Wizard Postproduction & Digital