Хто знає, той зрозуміє

KIVI та THINKMcCANN у новій комунікації звернулись до тих, хто справді знається на телевізорах.
Зробити смарт-вибір смарт-телевізора – справа не з легких. Та якщо ви як слід зануритеся в тему, станете з Андроїдом на «ти», а у поняттях 4K і HDR почуватиметеся, як риба в H20, то точно виберете KIVI.

Адже KIVI – для тих, хто не потребує зайвих слів і довгих пояснень. Для тих, хто в темі, хто шарить, хто рубить фішку. Словом, для тих, хто розбирається.
 
 

Агентство
Associate Creative Director – Олександр Нетребчук
Art Director – Анна Любченко
Copywriter – Олексій Бойчук
Client Service Director – Ольга Рожанківська
Account Director – Юлія Гуренко
Head of TV Production – Юрій Склярук
 
Клієнт
Керівник маркетингу бренда KIVI, ТОВ «Бігтрейд», – Мирослава Косович
Консультант з розробки бренда й стратегічного маркетингу, компанія WTF Consulting, – Віталій Ткаченко
Консультант з розробки бренда й стратегічного маркетингу, компанія WTF Consulting, – Сергій Венгер
 
Production: Toy Pictures
Director – Jonas Trukanas
DOP – Дмитро Максименко
1 AD – Денис Швець
Executive Producer – Анна Кукшина
Producer – Олена Ситенко
Line Producer – Євген Гурківський
Producer Assistant – Ольга Баранік
Production Manager – Тетяна Чайковська
Production Designer – Саша Дробот
Style – Дмитро Гібшман
 
Casting: Jam Casting
Editor – Сергій Шурупа
Color Сorrection – Владислав Воронін
 
Post Production: CAMARADAS
 
Music & Sound: Propeller