"Інтенсив-школа SMM skills": Інтенсивний курс, що поєднує теорію та практику, для того, щоб завтра ти вже працював у SMM

«Центр кар’єрного розвитку Stud-Point» - це точка опори для кожного студента, який хоче знайти своє професійне щастя. Компанія переконана, що в Україні молодь – це видатні таланти, які, часом, не цінують. Кожен член команди сприяє розвитку і працевлаштуванню всім, хто цього прагне. Адже відомо, що знайти перше, так ще й ідеальне для себе місце роботи – це, все одно, що мамонта шукати посеред Києва. Але опускати руки після першої невдалої співбесіди – не вихід. Потрібно діяти!
 
Нещодавно в Києві (9 липня 2016 року) компанія «STUD-POINT» провела черговий освітній проект – «Інтенсив-школу SMM skills». Захід успішно було проведено уже втретє. Ба більше, прослухати лекції мали можливість всі, не зважаючи на місцезнаходження. Адже для всіх охочих була – Он-лайн-трансляція. «Інтенсив школа SMM skills» - це практичний одноденний курс, як для новачків, так і для досвідчених спеціалістів, які хочуть поглиблювати свої знання в управлінні соціальними медіа. Протягом 8 годин SMM-експерти діляться сучасними знаннями і живим досвідом роботи в соціальних мережах. Засновники SMM-агентств, успішні маркетологи Microsoft, Hashtag, Google, Engine, Resolution Media Ukraine, Yedynka, топові блогери та автори бізнес-курсів діляться практичними секретами і перевіреними методами роботи SMM-у. Наступного разу «Інтенсив-школа SMM skills» буде проведена 3 грудня 2016 року.
 
В чому особливість «Інтенсив-школи SMM skils»:
1. Всього за один день учасники не тільки здобувають нові знання, а ще й практично використовують їх. Адже одразу після закінчення проекту кожен має можливість пройти 10-денну практику і побути у «шкурі» справжнього SMM-ника.
 
2. Окрім практики, «Центр кар’єрного розвитку Stud-Point» також пропонує ряд вакансій на посаду SMM-менеджера. Будь-хто, хто в пошуках роботи має можливість пройти співбесіду, отримавши рекомендацію від СЕО «STUD-POINT» - Володимира Швеця. Як показує статистика, усі, хто був в пошуках роботи – успішно працевлаштувалися.
 
3. Спікери! Усі лектори, які виступають на «Інтенсив-школі SMM skills» - не просто професіонали своєї справи. Вони з радістю діляться своїм життєвим досвідом. Розповідають про гулі, які набивали, йдучи своїм тернистим шляхом. З радістю відповідають на всі запитання учасників, дають поради та підтримують контакт опісля проекту.
 
Про спікерів:
Перлинка нашого колективу спікерів - Олена Тімкова – Online Marketing Manager в компанії Microsoft. Цього разу розповідала все на тему: «З чого починається і чим закінчується стратегія просування бренду в соціальних мережах». Багато учасників дуже довго чекали на зустріч з людиною, яка не з чуток знає, що таке просування масштабного бренду в Інтернеті. Усі слухачі не просто були вражені від почутого, а одразу почали використовувати всі поради Олени: починаючи від правильного використання календаря для SMM-менеджера, закінчуючи великими стратегіями просування.
 
Вже заслужено і з любов’ю команда «Центру кар’єрного розвитку STUD-POINT» називає його – татом «Інтенсив-школи SMM skills». Андрій Гонковський – засновник компанії Hashtag і той, хто зробив величезний вклад у проект. Його харизма і впевненість в розумінні своєї справи – не дозволяє відволіктись навіть на секунду. Часу відведеного на лекцію з Андрієм завжди мало. Ще довго після його виступу учасники ставлять запитання, «шикуються в чергу», аби поспілкуватись з ним. На свої знання він ніколи не скупився. Не з чуток знає, як складно розвиватись щодня.
 
Павло Климик – автор багатьох навчальних курсів в SMM сфері. Той, хто вміє використовувати іронію в правильне русло. Знає, як жартувати і як писати тексти для соц. мереж, щоб їх 100% прочитали. Його лекція не просто надихнула, а змусила діяти саме зараз! Почувши про всі практичні поради розвитку Instagram сторінки, учасники бодай вперше дістали свої Iphones для того, щоб розвиватись. До речі, Паша таки зламав міф про те, що в Інстрграмі грошей немає…
 
Як знайти першу роботу та побудувати кар`єру в digital? Питання, яке гложить немало молоді. Тому що робота в цій сфері – це солідність, перспектива, впевненість у завтрашньому дні. Станіслав Стояцький - Creative Director в Resolution Media Ukraine підкований не тільки в своїй сфері діяльності, а й на гострий язик. Цікаво розповісти лекцію – просто. Пройти шлях від студента до креативного директора – легко. Відповісти на будь яке питання – ще простіше. До речі, на питання, як знайти першу роботу та побудувати кар`єру в digital – учасники отримали вичерпну відповідь!
 
Дмитро Вакулюк - Head of SMM & Content Department в компанії Engine. На «Інтенсив-школі SMM skills» - його лекція відкрила очі на роботу в сфері SMM. О котрій п’є каву, коли оформлює календар, як обирає теми для постів, де підбирає зображення та коли йде з роботи SMM-менеджер. Один день із життя СММ-ника – тема, яку вміло розкрив Дмитро Вакулюк.
 
Створення та налаштування реклами у Facebook – звучить просто. Ха, не так просто, як гадалося. Після лекції чарівної Вікторії Ніколенко Senior SMM Manager у діджитал-агенції Yedynka, всі зрозуміли, що то справа не з легких. Так як Вікторія дійсно професіонал в маніпуляціях пов’язаних з таргетингом – всі дізнались про такі лайфхаки, що будь-кому було складно уявити про їх існування.

Тема: Тенденції світу в якому перемогли мобільні. Лектор: (увага!!!)  Андрій Радевич Google - аналітик напрямку роботи з великими клієнтами. Так, на «Інтенсив-школі SMM skills» тільки найкращі з найкращих! Представник компанії Google завершив цей освітній день, розповівши багато таємниць, про які кожен з вас матиме можливість почути на наступній школі!
 
Автор: Юліана Гордійчук