Як бізнесу знайти інвестора завдяки ЗМІ? Онлайн-сервіс Deadline та PR-агенція GreenPR розпочинають співпрацю

Онлайн-сервіс Deadline.com.ua - перший в Україні майданчик для відповідей експертів на звернення ЗМІ - розпочинає співпрацю з агенцією GreenPR Ukraine, щоб надавати послуги з розробки та втілення індивідуальних PR-кампаній.
 
Сайт Deadline.com.ua дозволяє компаніям і експертам напряму спілкуватися з журналістами, – від команди проекту Deadline.com.ua коментує Олександра Стельмахова. – Проте, періодично у компаній є запити на додаткові послуги з PR-просування, які ми й будемо задовольняти спільно з командою GreenPR.  Враховуючи, що ціноутворення на ринку PR є традиційно складним питанням, ми маємо змогу та досвід пропонувати підхід із чітким виконанням KPI».
 
«Наша співпраця з Deadline.com.ua надасть клієнтам, які прагнуть втілити якісні та ефективні PR-кампанії, доступ до більш ніж 10-річного піар-досвіду, який підтверджений у тому числі й рейтингом ефективності Effie Awards», – говорить директор агентства GreenPR Артем Зелений.

Вартість PR-кампанії планується оцінюватися за фактичною кількістю публікацій. У ком’юніті сервісу Deadline.com.ua є талановиті журналісти, які також можуть бути залучені до створення небанального контенту.

Послуги будуть доступними лише користувачам Deadline.com.ua на базі електронних угод, що оформлюються автоматично, разом зі створенням кабінету на медіа-платформі. Індивідуальні пропозиції укладатимуться окремим договором від Deadline (ТМ) за підсумком ретельного обговорення цілей та завдань PR-кампанії. Платформа не працюватиме із замовленнями на політичну тематику.
 
За оцінкою «Української Асоціації PR» (UAPR) ринок PR-послуг в Україні зріс на 10% і до кінця 2018 року складатиме 358 млн грн.