Кампанія Philips Dutch MasterJuices взяла дві «бронзи» на Cannes Lions 2018

Dutch Masterjuices від Philips, кампанія, розроблена Ogilvy та Fleishman Hillard, отримала престижні нагороди в категоріях PR Lion і Direct Lion на щорічній церемонії в Каннах. З 1954 року «Леви» є однією з найвизначніших і найбажаніших нагород в індустрії креативних і маркетингових комунікацій.

В рамках цієї кампанії Philips об’єдналася з Датським Державним музеєм (Dutch Rijksmuseum), аби підкреслити важливість фруктів і овочів для здорового та збалансованого раціону.

Dutch Masterjuices, що приблизно можна перекласти як «Голландські шедеври живосоку», ставить питання: чи помітимо ми, якщо ця важлива частина нашого харчування раптом зникне? Кампанія, присвячена здоровому способу життя, доповнюється коротким відео, в якому відомі натюрморти показуються без своїх «головних героїв» — фруктів та овочів: сміливий крок, що здивував відвідувачів музею.

Майже непомітні зміни в картинах створили плутанину, але зниклі фрукти невдовзі поверталися у вигляді свіжовичавленого соку, щоб відвідувачі музею могли «спробувати мистецтво на смак». Натхнення для ідеї було запозичене з «Натюрморту з квітами і фруктами» Яна ван Гейсума (Still Life with Flowers and Fruit, Jan van Huysum).
Більше інформації про кампанію можна прочитати тут.