Ми знаємо про лимони все

Типу геніальна діджитально-баночна кампанія для «Seth& Riley's Garage» від THINKMcCANN

Замутили, значить, пацани стартап. Купили дофіга лимонів (на Бессарабці, можуть собі дозволити), ну а стартап якось не зайшов. І залишилися вони з кисляками один на один. Вивчили лимони з усіх боків, уже трохи гріх на душу не взяли – на апельсини почали задивлятися.

Але тут одному з пацанів стрельнула типу геніальна ідея – зняти влог. Вай нот, це ж хайповий двіж! «Хайповий» – це той, що викликає ажіотаж, «двіж» – веселе проведення часу (примітка редактора). Тепер вони знають про лимони взагалі все.

А щоб про пацанські челенджі дізналися всі – зафігачили свої обличчя на реально круті банки. І не просто банки, а лімітед едішн! Тепер будете блукати в супермаркетах, а там серед пляшок чиїсь прикольні фейси. І заспойлерили на них челенджі, анонсували відоси, типу.

Потім випустили це все в народ. Дивіться, типу, які ми класні. Виходу немає, треба дивитися.


Креативне агентство – THINKMcCANN
Євген Камінський – креативний директор
Олена Гнучева – старший копірайтер
Ілля Янков – копірайтер
Оксана Капранова – арт-директор
Ігор Кузібеков – молодший арт-директор
Марія Шеремет – дизайнер
Ольга Кутузова – груп екаунт-директор
Альона Ткачук – екаунт-менеджер
Юрій Склярук – керівник департаменту ТВ-виробництва
 
Клієнт – Carlsberg Ukraine
Дмитро Пилипенко – менеджер з маркетингу
Юлія Кириллова – провідний менеджер з національної ТМ
Катерина Курусь, Вікторія Халанська – спеціаліст із ТМ
 
Студія – DGTL RLGN
Павло Острiков – режисер
Дмитро Глюта – режисер-оператор
Павло Шпорт – виконавчий продюсер
Костянтин Стеценко – продакшн-менеджер
Ірина Тюлькина – стиліст
Володимир Череміс – дизайнер майданчика