ОККО розіграє мільйон гривень для реалізації ідей українців

Нещодавно мережа ОККО презентувала свою оновлену місію: «Щоб в Україні втілювалося у життя більше хороших ідей». А вже з 1 травня в компанії стартувала всеукраїнська акція «Мільйон на ідею». Навколосвітня подорож, новий бізнес-проект чи довгоочікуваний ремонт в квартирі – якими б не були ідеї, ОККО допоможе втілити їх в життя. 
 
Загалом компанія планує розіграти 2 мільйони гривень. Перший – на початку липня (серед учасників фіналів за результатами акції у травні та червні), другий – у вересні (за підсумками липня та серпня). Щоб стати учасником одного з таких розіграшів, необхідно з травня по серпень заправити на ОККО від 15 л будь-якого пального із зареєстрованою карткою Fishka. Потім разом із чеком отримати на касі акційну картку (користувачам сервісу OKKO Pay необхідно показати чек у смартфоні). На картці, що складається із 25 клітинок, стерти будь-яких 6 на власний вибір. Якщо під усіма стертими клітинками будуть усміхнені смайли – така комбінація є виграшною та дає право на участь у розіграші мільйона гривень. Виграшна комбінація є у кожній картці – тож шанс потрапити на фінальне змагання залежить виключно від учасника.
 
Всі, кому пощастило вдало стерти виграшні клітинки, будуть запрошені на креативний розіграш, де знову ж результат буде залежати тільки від самих учасників. На них чекатиме незвичне змагання, що буде складатися із 3 турів. Кожен учасник, який стер виграшну комбінацію і приїхав на розіграш, гарантовано отримає 10 000 грн. Учасники півфіналу, які не пройдуть далі, збільшать свій бюджет на 50 000 грн, фіналісти отримають по 100 000 грн, а переможець – бажаний мільйон для реалізації будь-якої своєї ідеї.
 
«Ми розуміємо, що давно вже перестали бути для клієнтів місцем лише для заправки автомобіля. До нас заїжджають на обід, на зустріч за кавою, на хот-доги з друзями або просто зарядити телефон чи розібратись нарешті зі справами наодинці. На шляху водіїв ОККО – це завжди гарна ідея. Однак ми йдемо далі і хочемо подарувати нашим клієнтам можливість реалізувати їхні найсміливіші ідеї, – коментує маркетинг-директор мережі АЗК «ОККО» Василь Дмитрів.  – На чому хочеться наголосити особливо – ми продумували акцію таким чином, щоб на кожному етапі все максимально залежало лише від удачі учасників. Адже що може бути приємнішим, ніж момент, коли вона посміхається несподівано?»
 
Акція «Мільйон на ідею» триває з 1 травня по 31 серпня на АЗК ОККО по всій території України. Детальніше про умови можна дізнатись на сайті.