PROCTER & GAMBLE ОЧОЛИЛА РЕЙТИНГ КОРПОРАТИВНОЇ РЕПУТАЦІЇ НА FMCG РИНКУ УКРАЇНИ

Щороку «Репутаційні активісти» визначають кращі компанії з точки зору управління репутацією. Більше 100 експертів оцінювали досягнення українських підприємств за такими критеріями, як репутаційна стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіаактивність, інноваційний підхід та якість антикризових комунікацій. І вже четвертий рік поспіль Procter& Gambleпосідає перше місце серед FMCGкомпаній в категорії non-food.
 
Протягом 25 років присутності на українському ринку компанія інвестує в економіку і виробляє якісні товари, які користуються популярністю в усьому світі. За цей час P&Gвиросла в національного лідера серед компаній, що працюють у сфері товарів широкого вжитку. Відповідальність перед суспільством – один з основних пріоритетів роботи P&G, тому більшість КСВ проектів направлені на допомогу тим, хто цього потребує найбільше. Усі соціальні ініціативи реалізуються за активної участі працівників компанії та у тісній співпраці з провідними громадськими організаціями. Тільки за 2016-2017 роки в рамках низки соціальних проектів P&Gзробила грошових внесків та передала продукцію на загальну суму понад 17 мільйонів гривень. За цей час компанія допомогла понад 600 000 людей.
 
«У своїй діяльності ми в P&Gкеруємось головним  правилом: споживач та його потреби – це основа нашої роботи. Впродовж усіх років, що компанія працює в Україні, ми дотримуємося найвищих стандартів, прийнятих на глобальному рівні. Наша репутація – це результат щоденної роботи і єдиної мети: робити правильні речі для споживачів, співробітників і нашого суспільства загалом. Приємно, що наші дії знаходять відгук в українців та відзначаються незалежними експертами», - відмітила Марія Мелкова, менеджер з корпоративних комунікацій в Східній Європі і Центральній Азії Procter& Gamble.