PROSTOR дарує красу – Fishka дарує бали

Гарні новини для всіх, хто вважає, що зовнішня краса так само важлива, як і внутрішній світ. І при цьому любить отримувати подарунки. Відтепер накопичувати і списувати бали Fishka можна у мережі магазинів краси та догляду PROSTOR, яка налічує 280 магазинів у понад 110 містах України. З жовтня компанія приєдналася до найбільшої коаліційної програми лояльності.

За кожну покупку клієнту буде повернено 3% від суми чеку балами на картку Fishka. Списати накопичені бали на знижку можна за традиційною схемою: 1 бал – 1 копійка. Мінімальна сума для списання – 500 балів, тобто 5 грн. Таким чином, здійснюючи покупки та замовляючи послуги в мережі партнерів Fishka, можна легко накопичувати бали, а потім обмінювати їх на улюблені товари в магазинах PROSTOR.

Аналогічно навпаки: за покупки в магазинах краси накопичені бали можна обміняти на товари та послуги в інших партнерів програми лояльності. Наприклад, заправлячи авто в мережі АЗК «ОККО», отриманими балами можна розрахуватися за косметику в PROSTOR, чи купуючи необхідну побутову хімію додому та отримуючи за це бали, їх можна обміняти на новий гаджет в магазинах «АЛЛО». Адже Fishka – це мультипартнерська програма винагород, яка об'єднує мережу АЗК «ОККО», супермаркети «Фуршет», магазини цифрової техніки «АЛЛО», Райффайзен Банк Аваль, страхову компанію «Універсальна», мережу «Аптека Доброго Дня» та «1 СОЦІАЛЬНА АПТЕКА», сервіс замовлення автомобілів з водієм Uber, торгову мережу по продажу годинників «Дека» та багато інших.

«Гарний настрій починається з гармонії з собою та затишку в домі. Ми раді вітати у сім’ї Fishka такого партнера як мережа PROSTOR, – коментує Ольга Семчук, начальник управління програми лояльності Fishka. – Ми любимо дивувати наших клієнтів приємними сюрпризами, тож впевнені, що в новому партнерстві вони знайдуть для себе ще більше приємних винагород та вигідних пропозицій».

«Ми раді приєднатися до такої великої коаліційної програми лояльності. Адже тепер ми зможемо ще більше радувати наших українських жінок та їхні родини по всій Україні. Сподіваємося на довгу та плідну співпрацю з командою Fishka», – прокоментувала Надія Фоміна, директор з маркетингу мережі PROSTOR.

Додаткові переваги за покупки в мережі PROSTOR – це ще один доказ того, що Fishka залишається найзручнішою для споживача програмою лояльності в Україні, оскільки дає змогу максимально швидко накопичувати бали за придбані найрізноманітніші товари та послуги. Відповідно, за короткий час власник картки Fishka може зібрати у себе на рахунку достатню суму балів, щоб використати їх на вагому винагороду. Лише за 2016 рік учасники програми загалом отримали винагород більш як на 180 мільйонів гривень.