THINKMcCANN дізнається всю правду про вулиці

Креативна агенція THINKMcCANN(входить до групи АДВ Україна) готується до участі в 4-му дослідженні Глобальної мережі McCann Worldgroup – Truth About Street. Українська агенція вперше візьме участь у щорічному дослідженні міжнародної Групи.

Truth About Street – ексклюзивна регіональна експертиза, яка об'єднує глобальну дослідницьку платформу мережі McCann Worldgroup – McCann Truth Central.

Мета дослідження: з’ясувати, чим живуть звичайні люди й допомогти брендам відігравати вагомішу роль в їхньому житті.

10-го жовтня 2017 року понад 20 тисяч співробітників мережі McCann Worldgroup з усього світу вийдуть на вулиці міст у ролі інтерв'юерів, щоб особисто поспілкуватися з різними людьми про особливості та стереотипи рідного міста, про бренди, які так чи інакше відображають культуру міста, про вподобання, улюблені місця для шопінгу й популярність e-commerce у регіоні.

Кожна агенція досліджуватиме культуру на локальному рівні з метою об’єднати зусилля й отримати глобальну експертизу.

«Хочу підкреслити три важливі моменти. Україна вперше з’явиться на світовій мапі досліджень McCann Worldgroup. А це означає, що про поведінку, настрої, уподобання наших людей автоматично дізнаються в більш ніж 100 країнах світу. По-друге, ми зможемо порівняти, чим відрізняємося від інших країн. І по-третє, кожне дослідження охоплює до 20 ринків, тому може показати глобальну картину й допомогти мережі вивести бізнес клієнтів на новий рівень», – коментує Сергій Урин, директор THINKMcCANN.