THINKMcCANN підігріває інтерес до музичного конкурсу в новій рекламній кампанії для ТМ «Львівське»

Важко уявити, яким буде й чим здивує нас Євробачення 2017. У новій кампанії команда THINKMcCANN вирішила перенести нас на 300 років назад і показати, як би зустріли конкурс на Львівській пивоварні.

Щоб відтворити атмосферу та яскраві елементи сучасного шоу в стилістиці XVIII сторіччя, було докладено чимало зусиль. Зокрема, арт-департаменти спеціально розробили ретро-аналоги приладів для створення сценічних спецефектів – дим-машини, прожектори, фаєри.

ТМ «Львівське» – офіційний спонсор Євробачення 2017 і вже в травні зустрічатиме всіх гостей у Києві. Радимо не пропустити таку подію!



Команда ТМ «Львівське», Carlsberg Ukraine:
Директор з маркетингу: Андрій Отрощенко
Менеджер з маркетингу: Тарас Маципура
Бренд-менеджер: Антон Панасенко
Бренд-менеджер: Катерина Чміль
Молодший бренд-менеджер: Антон Горбатюк
Спеціаліст із торгової марки: Ольга Радченко
 
Команда креативної агенції THINKMcCANN:
Керівник креативної групи: Юлія Сторчак
Копірайтер: Віталій Капустян
Старший арт-директор: Світлана Полохайло
Арт-директор: Катерина Сокол
Групп аккаунт-директор: Ольга Кутузова
Аккаунт-менеджер: Віктор Ільїн
Продюсер: Юрій Склярук
 
Виробництво: LIMELITE
Режисер: Гліб Орлов
Другий режисер: Маша Халпахчі
Оператор: Сергій Михальчук
Художник-постановник: Саша Дробот
Художник по костюмах: Таня Лавриненко
Виконавчий продюсер: Даша Андрущенко
Лінійний продюсер: Настя Іващук
 
Post-production: COFFEEPOST
Sound: PROPELLER