Tic Tac спільно з GRAPE Ukraine випустили стікерпак «Дражулі Tic Tac»

Якось Tic Tac спільно з GRAPE Ukraine задумали випустити стікери, і ось що з цього вийшло.

 Певно, ви вже встигли спробувати Tic Tac мікс «Як настрій?» із драже, які візуально передають різні емоції: щастя, любов, злість та ін.
 
А ми встигли запустити у Viber окремий стікерпак для них та отримати вражаючі результати: більше ніж 2 млн завантажень, понад 27 млн надісланих повідомлень зі стікерами та 54 млн переглядів стікерів у повідомленнях.
 
У середньому кожен юзер надіслав 12 стікерів, найпопулярнішими серед яких виявилися «Привіт!», «Любов», «На добраніч».
 
Сьогодні в кожного 9-го користувача Viber в Україні встановлений стікерпак «Дражулі Tic Tac», а у вас?




 Команда проекту:
 
Client: «Ферреро Україна» Tic Tac / Group brand manager: Єфименко Леся, Brand manager: Руденко Аня, Junior Brand manager: Петренко Віта.
 
Agency: GRAPE Ukraine / CEO: Юрій Гладкий, Client Service Director: Олена Салівон, Account Group Head: Ксенія Пилипенко, Account Manager: Марина Александренко, Creative Director: Влад Войцеховскі, Creative Copywriter: Юлія Боргуленко, Designer: Роман Збаразький, Analyst: Олена Головатюк.
 
За матеріалами прес-релізу