Ігри, в які грають бренди, та переможні стратегії від Олексія Філановського

Однин з найвідоміших українських маркетологів, автор книги «Главная маркетинговая книга» Олексій Філановський на прикладі відомого роману нобеліата Германа Гессе «Гра в бісер» розкаже, чому маркетинг може навчитися у великої літератури.

На лекції ви дізнаєтесь:
  • Як виглядає ваш бренд очима звичайної людини
  • Чому "випадкові" креативні матеріали дають випадковий ефект
  • Чому цілі ринки змушені вести постійну війну бюджетів замість того, щоб формувати привабливі бренди
  • Що таке комплексна креативна і медійна стратегія
  • Чому по-справжньому цікаві ідеї народжуються на перетині різних галузей знань
  • Навіщо потрібна матриця комунікацій
  • Що ми хочемо отримати на виході, коли починаємо будувати бренд
  • Чому зараз легко досягти результату при просуванні бренда або продукту в Україні
КОМУ БУДЕ ЦІКАВО: керівникам бізнесу, стратегам, креаторам, піарникам, маркетологам, бренд-менеджерам, а також всім, хто шукає відповідей за межами власної галузі

СПІКЕР:
Олексій Філановський — один з найвідоміших українських маркетологів, керуючий партнер  агентства маркетингового консалтингу Filberry  та автор видання «Главная маркетинговая книга», що наробило галасу минулого року серед фахівців та не тільки. Саме Олексій гучно грянув з Prom.ua, узяв слід із Bigl, запустив англійських вершників до Фокстрот та створив «Сніжну панду».

КОЛИ: 26 лютого, 19:00 – 21:00

ДЕ: ПеремогаSpace

Івент у Facebook.