A-Group ділиться WOW-хаками

Запрошуємо 23 березня у Чернівецькому національному університеті послухати доповідь на конференції Best Marketing Practices у рамках четвертого міжнародного фестивалю WOW DONE AWARDS від Юлії Корняги, креативного директора, Романа Швеця, генерального директора та Ольги Висоцької, NBD, A-Group.
 
Чому ви обрали саме цю тему для своєї доповіді? Наскільки вона актуальна?
 
DigiKids Kyivstar став для нас професійним викликом, коли масштаб задач охоплював усі етапи івенту та виходив за рамки середньостатистичних корпоративних заходів. Це стосується як масштабу кількості учасників, так і їх вікових особливостей. Окрім того, масштабністю відзначаються локації та кількість залученого персоналу агентства. Та особливою складністю для нас було при такому масштабуванні зберегти легкість і природність сприйняття цінностей Київстар дітьми. А успішно пройти цей шлях, цю найбільш відповідальну частину проекту стало найкрутішим challenge для нас, як агентства.
Актуальність впровадження цінностей компанії для співробітників є пріоритетом для будь-якого бренду, що прагне розвитку.
Особливо, коли ти національний лідер телекомунікації України.
Особливо, коли ти знайомиш з цінностями півтори тисячі дітей своїх співробітників.
За один день.
За п’ять годин.
У 21 містi України.
 
На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?
 
Коли останній малюк, як і усі інші, перед тим як попрощатись з нами запитав:
«А коли можна завітати до Київстар наступного разу?»
 
5 WOW-хаків вашої доповіді:
 
#1 Цінності Це Цікаво.
Креативне рішення – уособлення корпоративних цінностей Київстар з ключовими казковими персонажами – це WOW як цікаво!  
 
#2 Київстар – краща робота для моїх батьків.
Коли ти дізнаєшся, що завдяки роботі твого тата і мами 28 мільйонів українців можуть щодня спілкуватись одне з одним, а знайомим з гордістю говориш «Мої батьки працюють в Київстар» – це WOW як круто!   
 
#3 Я – письменник. Я – ілюстратор.
Вперше така кількість дітей одночасно стали авторами казок, персонажі яких одразу ж оживали і з’являлись перед ними в режим реального часу. Це WOW як захоплююче!
 
#4 Соціальна відповідальність.
Місце, де діти дізнаються про важливість підтримки одне одного, про те, що добро завжди перемагає зло, а заряджені позитивом цінності Київстар викликають посмішки на обличчях батьків, щоранку, коли ті йдуть на роботу – це WOW як Wажливо!
 
#5 Touching Moment – об’єднання Київстар зі співробітниками компанії та їх дітьми під час фінальної активності (розгортання банеру). Це WOW як Wражає!
 
Чого ви очікуєте безпосередньо від фестивалю WOW DONE AWARDS?
 
Натхнення WOW ідеями та трендами, критичного огляду DONE презентації та AWARDS наступних проектів А-Group!
 
Для всіх бажаючих відвідати конференцію Best Marketing Practices, Церемонію нагородження WOW DONE AWARDS та інші активності фестивалю необхідно пройти реєстрацію на сайті фестивалю та оформити акредитацію. Вартість участі за посиланням.
 
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, festival@vrk.org.ua та Ольга Підгорська, project@vrk.org.ua
 
До зустрічі у Чернівцях!