Креативні рішення в Martech продуктах

Дискусію на тему «Креативні рішення в Martech продуктах» ініціювала Інтернет Асоціація України (ІнАУ) в рамках знакової креативної події Ukrainian Creative Stories 2021, що пройде 26-28 травня.

Модератором дискусії виступить Михайло Хейна, співзасновник і СЕО сервісу BannerBoo, арт-директор і власник студії «Арт Депо», заступник Голови Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами.

Серед спікерів:
·  Віталій Якушин, Global CEO міжнародної data-платформи VPointMedia, член Комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами
·  Дмитро Корнілов, CEO і співзасновник студії по створенню Instagram / TikTok / Snapchat-фільтрів для бізнесу FFFACE.me
·  Катерина Марущак, голова бізнес департаменту в Reface.

Дата: 28 травня
Час виступу: 11:30 - 12:30 

Тезиси дискусії:
  • Які креативні та технологічні аспекти задають темп цифровому ринку
  • Демократизація креативу — коли кожен сам собі митець
  • Більше форматів для безлічі платформ і проблема масштабування
  • Вплив автоматизації та AI на розвиток креативної індустрії
  • Креативні індустрії та Big Data у сфері «цифровізації"
  • Як персоналізація та програматик сприяють ще більшому попиту на креатив
  • Креативні тренди Adtech у 2021 році
Михайло Хейна, модератором дискусії, прокоментував: «Martech/Adtech грають велику роль у досягненні результатів для бізнесу, але багато маркетологів ще й досі почуваються невпевнено, особливо коли йдеться про креативність або використання інноваційних технологій.
Для того, щоб по-справжньому максимізувати вплив маркетингових технологій на бізнес, нам потрібно зробити їх більш доступним, креативними та, навіть, цікавими для маркетологів.
Вже давно минули ті часи, коли в компаніях було лише пару маркетингових інструментів, а маркетингові та рекламні агенції розробляли лише кілька варіантів креативів для декількох традиційних каналів. Діджиталізація та розвиток технологій зробили революцію майже в усіх аспектах Martech — від  створення продуктів та сервісів до їх поширення. Як саме все змінилося? Які зміни мали найбільший вплив? Чи вбиває цифровізація творчу музу? Дізнаємося під час дискусії.»
 
Віталій Якушин, Global CEO міжнародної data-платформи VPointMedia:
«Креативні рішення в martech та adtech індустріях намагаються знайти відповіді на питання, що стали актуальними відтоді, як взагалі виникла реклама. Де знаходиться межа між творчістю та розрахунком, просвітленням та машинним навчанням, геніальністю та обробкою великих масивів даних? Мова йде про величезну індустрію креативу, тому ці питання мають не просто філософський характер (на кшталт «чи мріють андроїди про електроовець»), а й цілком практичний. Чи можна створити ефективний креатив за допомогою Big Data конвеєру? Як діджиталізація, мультиканальність та мультиформатність впливають на креативні рішення? Чи стане data based креатив помічником арт-директорів або зовсім замінить їх? На дискусії ми постараємося надати як реальні рекомендації з усвідомленого створення креативу так і футуристичні прогнози.»
Всі бажаючі зможуть побачити обговорення онлайн у вільному доступі на сайтіcreative-awards.com.ua. Нагадаємо, що денна програма UCS включає семінари, творчі зустрічі, майстер-класи, презентації, круглі столи, демонстрації та інше.
 
Ввечері пройдуть Церемонії нагородження переможців фестивалів Ukrainian Creative Awards 2021:
26 травня – Церемонії нагородження переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2021 та ADC*UA Awards 2021
27 травня – Церемонія нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021 конкурсів Client’s View та Positive Change
28 травня – Церемонія нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021 конкурсів Creative Communications та Craft/Technology
Програма постійно розширюється. Слідкуйте за оновленнямина сайті.