Освітній проект КНЕУ та МАМІ Customer Experience: стартувала сьома програма

Черговий курс Customer Experience пропонує студентам інтенсивний апгрейд компетенцій, які є необхідними для успішної кар’єри у галузі маркетингових послуг. Від класичної та обґрунтованої теорії до реалістичної стратегії майбутнього – так виглядає навчальна програма від МАМІ для випускників четвертого курсу Київського Національного Економічного Університету ім. В. Гетьмана (КНЕУ).

Програма містить 12 інтерактивних лекцій на базі практичних кейсів від «майстрів галузі», та блок «Практика» - 6 завдань для роботи в команді, що вимагає колективного розуму та здатності до результативної співпраці. Крім «командного заліку» на учасників чекають індивідуальні випробування. Об’єктивна бальна оцінка дозволить визначити найкращих випускників, які отримають Сертифікати та можливість стажування в провідних маркетингових агентствах.

Кураторами та викладачами курсу стали безумовні авторитети маркетингового бізнесу: Аліна Фролова, (RAM Group), Наталія Деянова та Володимир Зборовський (Havas Group Ukraine), Олександра Логвиненко, (ТЕДДІ ГРУПП), Юлія Корняга  (MulenLowe Adventa), Лариса Дмитренко (Prospects Group), Юлія Голота (Adsapience), Світлана Гукова та Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Віктор Кисляков (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Марія Дахлалла (All Motion Group), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting). Якщо порахувати сумарний досвід експертів, це мільйони доларів, сотні проектів та десятиріччя шаленої натхненої праці, що зараз запропоновані студентам як золотий фонд технологій маркетингу, перевірених на практиці, з перших рук.

Детальна програма у презентації.