Правління МАМІ 2020-2022: стратегія і плани

У Міжнародній Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ) сформований новий склад Правління на 2020-2022 роки.
 
У онлайн голосуванні приймали участь всі члени МАМІ. До складу правління свої кандидатури подавали учасники асоціації, які мають привілейовану категорію членства.
 
Членами Правління 2020-2022 обрані шість досвідчених фахівців галузі маркетингових сервісів:
  • Наталія Морозова, Голова правління МАМІ, CEO Havas Creative Group Ukraine;
  • Світлана Степаненко, Заступник голови правління МАМІ, СЕО Twiga Ukraine;
  • Юлія Голота, Член правління МАМІ, CEO Adsapience;
  • Марія Дахлалла, Член правління МАМІ, CEO All Motion Group;
  • Тетяна Кучеренко, Член правління МАМІ, CEO Talan Group (Talan, Clever Force, Talan Events);
  • Роман Некрасов, Член правління МАМІ, CEO BRIK.
У найближчих планах – рейтинги Агенцій (доходи, креативність, Агенція року), цінові дослідження, прогноз ринку, розвиток освітніх програм, проведення заходів для учасників ринку маркетингових комунікацій. Слідкуйте за новинами на сайті МАМІ, сторінці у Facebook та Telegram-каналі.
 
Далі – детальніше про членів Правління, їх досвід та бачення розвитку галузі.
 
Наталія Морозова. CEO Havas Creative Group Ukraine. Досвід роботи в рекламній сфері більше 17 років. Член Наглядової ради ВРК. У Правлінні МАМІ з 2012 року.
Головні акценти:
  • Поширення та інтеграція стандартів роботи, розроблених МАМІ, в роботу агенцій та клієнтів ринку маркетингових сервісів.
  • Рейтинги та дослідження.
  • Освітні проєкти.
Світлана Степаненко. CEO TWIGA Ukraine. Експертиза в маркетингу та рекламі понад 19 років: досвід роботи на стороні клієнта ті агенцій.  Член журі фестивалів, автор лекцій «Маркетингові комунікації». У Правлінні МАМІ з 2014 року.
Головні напрямки:
  • Освітні програми для колег, клієнтів, студентів; розвиток онлайн навчання на сучасних платформах. Інновації, ідеологічний та технологічний розвиток галузі маркетингових комунікацій.
  • Розвиток та інтеграція взаємовідносин «Клієнт-Агентство», взаємний вплив, діалог, стандарти сервісу.
  • Розвивати престиж професії та співробітництво з міжнародними структурами.
Юлія Голота, CEO Adsapience
Досвід роботи більше 16 років (THINKMcCANN, Provid / DDB, Тribal Worldwide Kyiv). Під її керівництвом команди неодноразово перемагали на професійних фестивалях.
Головні акценти:
  • Іміджевий розвиток галузі маркетингових сервісів як ключового фактору комерційного успіху.
  • Стандартизація сервісів, прозорі та чітки правила для усіх гравців ринку, що їх підтримують клієнти та агенції.
  • Крок до інтеграції та глобалізації: взаємодія з міжнародними структурами, визнання українських фахівців та досягнень на світовому рівні.
Марія Дахлалла, CEO All Motion Group.
Досвід роботи у сфері реклами і маркетингу більше 16 років. З 2007 року в All Motion Group, де побудувала кар'єру від PR-менеджера до СЕО. У Правлінні МАМІ з 2018 року.
Головні напрямки:
  • Інтеграція міжнародного досвіду та технологій в галузь маркетингу України з метою підвищення ефективності та стандартів сервісу.
  • Інноваційні технології – в життя: імплементування провідних технологій в роботу агенцій (корпоративна стратегія), у взаємодію з клієнтами, у маркетингові проєкти.
Тетяна Кучеренко, CEO Talan Group (Talan, Clever Force, Talan Events).
Досвід роботи у галузі більше 19 років (Agama, Talan, Clever force).
Головні напрямки:
  • Цінові стандарти маркетингових сервісів: дослідження, діалог з колегами та клієнтами.
  • Розвиток проєктів з ЕВА та АСС. 
Роман Некрасов, CEO BRIK
Досвід в маркетингових сервісах понад 15 років (BRIK AMS, AGAMA communications, Clever force).  
Головні акценти:
  • Розвиток та ефективна взаємодія клієнтів та агенцій.
  • Співпраця МАМІ з галузевими організаціями.
  • Спільні проєкти з асоціацією великого бізнесу, в рамках розвитку дослідницької діяльності МАМІ.
 
 
 
 
 
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує близько 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.