Оголошуються Партнери Другого Національного конкурсу PR-проектів "PRAVDA awards"


Другий  Національний конкурс PR-проектів «PRAVDA awards»  оголошує імена своїх нових партнерів: міжнародне PR агентство Pleon Talan забезпечує інформаційне супроводження конкурсу, агентство  SPN Ogilvy PR візьме на себе функцію організатора церемонії нагородження конкурсу.

Створені у 2006 році Європейський PR конгрес та Національний конкурс PR-проектів «PRAVDA awards», вже відомі серед спеціалістів та викликають у представників PR ринку великий інтерес. У зв’язку з цим, прийняти участь у  його організації прагнуть усі активні члени українського комунікаційного ринку.

В задачі Pleon Talan входить пошук Генерального Партнеру Конкурсу, технічна підтримка UAPR у реєстрації та прийомі робіт, координація медіа підтримки, розробка дизайну матеріалів для медіа-компанії, а також робота у форматі прес-центру та наповнення сайту конкурсу.

SPN Ogilvy PR буде відповідати за розробку творчої концепції церемонії, написання сценарію, забезпечення обладнанням, музикальне супроводження, координацію кейтерінгу та менеджмент церемонії.

Олена Лобова, директор Pleon Talan: «Наше агентство є активним членом  UAPR, тому що нам дуже близькі задачі Асоціації – структурувати та розвивати український ринок PR послуг. Одним із найважливіших елементів  такого розвитку є створення та проведення професійних фестивалів та конкурсів. Ось чому ми з ентузіазмом відгукнулися на пропозицію UAPR взяти на себе PR супроводження «PRAVDA awards».

 Дмитро Халанський, керівник київського офісу SPN Ogilvy PR:

«На ринку PR послуг, що лише розвивається, повинно виробитися розуміння як внутрішніх норм цих послуг, так і міжнародних стандартів якості та етичних норм. Ми, як активні гравці цього ринку, зацікавлені в його цивілізованому становленні і тому готові віддавати свій досвід, сили та можливості для формування свого ринкового середовища».

Ярина Ключковська, голова Правління UAPR:

«У той час, як ідеологія та суддівство «PRAVDA awards» залишаються у виключній компетенції UAPR, ми раді, що можемо довірити організацію таких важливих та великих заходів як Європейський PR конгрес та Національний конкурс PR-проектів «PRAVDA awards» високопрофесійним PR агентствам – членам асоціації».

Довідка:

Національний конкурс PR-проектів «PRAVDA awards»
Створений по ініціативі UAPR за сприяння Чартерного Інституту Public Relations (CIPR) у 2006 році. Творці та організатори впевнені, що конкурс служитиме розвитку українського ринку PR-послуг, допомагатиме будувати відносини між його учасниками, обмінюватися досвідом, та сприятиме підвищенню кваліфікації PR-спеціалістів.
В 2007 році Церемонія нагородження конкурсу відбудеться 4 жовтня 2007 року у Hyatt Regency Kiev в рамках Європейського PR-конгресу.

UAPR
Українську Асоціацію зі зв’язків з громадськістю (UAPR) засновано лідерами вітчизняної PR-індустрії у відповідь на низькі стандарти роботи в галузі зв’язків з громадськістю та поширення практики платної журналістики.
З 2005 року Українська Асоціація зі зв’язків з громадськістю діє як Міжнародна громадська організація. На сьогоднішній день Асоціація представляє Україну в Міжнародній Організації Консультантів в Галузі Комунікацій (ICCO).

Pleon Talan
PR агентство Pleon Talan засновано у січні 2006 року на базі агентства Talan Proximity та входить у Групу агентств Provid BBDO холдінгу Atlantic Group. Pleon Talan є частиною міжнародної сітки Pleon/ Brodeur Worldwide. Pleon, чиї 30 офісів працюють на 15 ключових ринках Європи, це - міжнародна консалтингова компанія, що спеціалізується на створенні та реалізації PR стратегій та є  лідером європейського PR ринку.
Сайт: www.pleon.com, www.brodeur.com

SPN Ogilvy PR
Київський офіс SPN Ogilvy PR працює з 2005 року та входить у сітку одного з найбільших комунікаційних агентств російського та українського ринків, а також у сітку Ogilvy Public Relations Worldwide, що глобально представлена у 60 країнах. Як агентство повного циклу, SPN Ogilvy Public Relations успішно реалізує проекти будь-якої складності у сфері публічних комунікацій, за допомогою технології «360°», згідно єдиних міжнародних стандартів Ogilvy Public Relations Worldwide.


Источник: http://pravdaawards.org.ua/index.php?mod=news&article=88&lang=ukr