GfK Ukraine: Створено нову спільну компанію GfK m2


У центрі уваги досліджень – мобільний контент

GfK Group та BGK GmbH, що розташована у Баден-Бадені і належить Карлгайнцу Кьогелю (Karlheinz Kogel), співвласнику компанії media control GfK International, створили спільне підприємство. Нова міжнародна компанія, 70% якої належить GfK, працює під назвою GfK m2 та зосереджує свою діяльність на індустрії розважальної електроніки. Штаб-квартира компанії розташована у Гергізвілі, Швейцарія.

Наразі попит на мобільний контент, такий як музика, ігри та рінг-тони, по всьому світу постійно зростає. Водночас компанії дедалі гостріше відчувають потребу у достовірних даних, які б забезпечили їм необхідну прозорість механізмів цього ринку та можливостей, що він їх пропонує. Новостворена компанія GfK m2 надає своїм клієнтам аналіз міжнародного ринку різноманітних електронних пристроїв, які використовують споживачі (зокрема мобільні телефони чи кишенькові комп’ютери, або так звані «надолонники»), а її послуги доповнюють пакет послуг, пропонований підрозділом GfK Group «Панель електротоварів». Крім цього, дані щодо он-лайн та офф-лайн контенту (відео-ігр, музики, книг, програмного забезпечення тощо) аналізуються у взаємозв’язку з даними щодо використаного електронного обладнання, а потім ця інформація оформлюється у міжнародні звіти.

З моменту свого заснування 4 липня 2007 року GfK m2 почала збирати дані в Німеччині, Франції, Італії, Голландії, Іспанії, Великій Британії, Швейцарії та Північній Америці. Серед організацій, що одночасно виступають як поставниками даних, так і клієнтами компанії, є провайдери телекомунікаційних послуг, інтернет-платформи та он-лайн магазини мобільного контенту й виробників мобільних телефонів.


Источник: MMR