А якщо завтра кінець світу? Як «Анксіомедін» перемагає тривожність, Nutrimed та Medinform Ukraine показують у новому ролику

Healthcare-агенція Medinform Ukraine запустила рекламну кампанію для нового протитривожного засобу від української компанії Nutrimed. «Анксіомедін» — це інноваційний натуральний комплекс, що допомагає при корекції тривожних станів. Ринок седативних та протитривожних засобів насичений в Україні, тому новому продукту важливо якісно вирізнятись. Конкуренти зосередилися переважно на територіях стресів та роздратованості з акцентом на лікуванні симптомів стресу, саме тому в їхніх роликах здебільшого ілюструються точки кипіння у повсякденному житті.
 
Креативна команда агенції вирішила подивитись на проблему з іншого ракурсу та сфокусувалась на моменті, що передує крайньому вибуху емоцій. Йдеться про тривожність, тривогу та їх популярне проявлення — самонакручування, своєрідне guilty pleasure, якому піддається більшість цільової аудиторії. Так з'явився ролик, що проливає світло на думки, на які зазвичай не зважають.
 
«Ми всі переймаємося чимось. А якщо я не встигну зробити в терміни? Чи, може, я недостатньо хороший у чомусь? Гачків, за які хапається тривожність, чимало. Та найчастіше ми накручуємо себе дарма, вигадуючи причини для стресу, яких немає. Саме до цієї проблеми ми звернулися у ролику. А щоб передати ту напругу, яку відчуває людина під час тривожності, зробили зйомку в стилі психологічного трилера», — розповідає директорка агенції Medinform Ukraine Олена Самойленко.
 
Останні роки українці все частіше звертаються до послуг психотерапевтів. Результати опитування соціологічної групи «Рейтинг» у січні 2021 року показують, що рівень тривожності є відносно високим серед усіх вікових груп. Нестабільні зміни в економіці, пандемія підвищують загальну тривожність, погіршують настрій та породжують страхи щодо майбутнього, втрати роботи та бізнесу.


 
«Це нормально — перейматись перед складанням іспитів, майбутньою співбесідою чи важливою зустріччю. Таке хвилювання тимчасове і не впливає на якість життя. Однак постійне занепокоєння, тривога і відчуття страху можуть змінити звичний уклад справ. На жаль, люди недооцінюють проблему тривожності та навіть не намагаються впоратися з нею. Наш продукт покликаний боротися з відчуттям тривожності, неспокою  і страху та забезпечити емоційну стабільність», — пояснює представник Nutrimed Троцько Дмитро.
 
Рекламна кампанія стартувала у листопаді. Реалізацією проєкту займається агенція Medinform Ukraine у парі з медіаагентством Media First Ukraine, яке також входить до складу омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Креативна команда Medinform Ukraine розробила комунікаційну стратегію та зняла рекламний ролик, а фахівці Media First Ukraine забезпечують медіапідтримку кампанії.