Adsapience — лідер за об’ємом доходів відповідно до Рейтингу МАМІ

Adsapience — на першому місці за об’ємом доходів відповідно до XIII Рейтингу агентств маркетингових сервісів. В основі дослідження — анкети агенцій, що підтверджені Формою фінансового звіту та незалежним аудитом. У Рейтингу за 2019 рік взяли участь 25 агентств — членів МАМІ.
 
Серед ключових послуг, наданих Adsapience у 2019 році — Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship та Creative Services. Основними клієнтами минулого року стали: MasterCard, Philip Morris Ukraine та Київстар. 
 
“Минулого року ми реалізували понад 1000 проектів, почали працювати з більш ніж 20 новими клієнтами. Це рекорд в історії Aгентства. Залишаючись сильними у класичних сервісах — трейд і промо, зараз ми зосереджені на experiential marketing. Експериментуємо з методологією виміру ефективності, аби на реальних цифрах показувати брендам дієвість активаційних інструментів. У 2020-му році плануємо участь у креативних фестивалях та закріплення наших цінностей через платформу sustainability”, — ділиться CBDO Adsapience Олег Бертуш.   
 
“Для управління компанією з такими обертами потрібна система, чіткі процедури, правила та фокус на пріоритетах. І, звичайно, топові спеціалісти – наша команда. З одного боку, це люди, які вже давно з нами, а з іншого – нові спеціалісти, що додають експертизи та свіжих ідей нашому бізнесу. Ми вдячні кожній людині з команди за професіоналізм та клієнтам за довіру”, - каже CEO Adsapience Юлія Голота. 
 
Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів МАМІ формує щорічно, починаючи з 2008 року. Аdsapience утримує лідерство третій рік поспіль.