Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч престижній премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До гучної річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, яка максимально розкриває суть конкурсу.
 
Група TWIGA Ukraine вже 6-й рік поспіль є креативним та комунікаційним партнером конкурсу. Іна цей раз творча команда взяла новий вектор.
 
«У рекламістів є десятки різних конкурсів, де треба “мірятися” креативністю, й по суті лише один, де в центрі стоїть ефективність комунікації. І цього разу ми відійшли від серйозної позиції і повернули в бік самоіронії. Ми вирішили: якщо ця премія оцінює ефективність, нехай вона продемонструє свою», — розповіла СЕО та керуючий партнер групи TWIGA Ukraine Світлана Степаненко.
 
Як виявилося, це не просто статуетка, яка може стояти на полиці. Це ще й чудовий прес для банок з квашеною капустою. Нагорода може стати й підставкою для проектора, й підпорою для вікна, аби воно не зачинялося від вітру.
 
«Комунікація націлена на людей, що вже давно працюють у сфері маркетингу. Вони чули про нагороду, їм не треба сотий раз пояснювати, що таке Effie. Нашою задачею було здивувати таких людей, проникнути в їхні розмови з колегами за чашкою кави. Показати практичне застосування статуетки — це та іронія, що має допомогти нам пробити міцний антирекламний панцир! З такою премією і клієнтів нових отримати можна, і капусту на зиму заквасити», — пояснив креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.
 
Над проектом працювала команда трьох агенцій групи: TWIGA Digital Ukraine займалась комунікаційною стратегією та діджитал кампанією, Lions — реалізацією та дизайном, а Lovivideo — виробництвом відео роликів.
 
Рекламна кампанія стартувала в серпні з відео в стилі youtube-шоу на офіційній сторінці нагороди у Facebook, а потім розгорнулась у челендж з використанням статуеток Effie в інстаграмі. 22 вересня в ефір вийшов основний ролик рекламної кампанії - “Вбивство”.