Більше не треба тікати від витрат — чому? Розповідають у промо А-Банку

З незапланованими витратами часом стикаються всі — чи то треба купити новий велосипед дитині, чи то змінити шини на зимові, а ще не вистачає грошей на нові шпалери... Ця ідея стала основою сюжету рекламної кампанії Fedoriv Agency для А-Банку і в цьому її головна відмінність від реклами конкурентів, де кредити беруть на примхи.

А-банк існує вже 28 років і належить до десятки найбільших банків України: понад 1,5 мільйона клієнтів і 220 відділень. Довгий час команда банку працювала над відбудовою внутрішніх процесів, концентруючись на розвитку сервісу і мережі відділень. А-Банк нарешті наважився вийти у зовнішні комунікації. Кредитна картка “Зелена” з лімітом до 200 000 грн стала флагманским продуктом банку цієї осені.

Рекламні ролики зняли у Fedoriv Agency, що розробило масштабний стратегічний план, а також тактичний проєкт, який забезпечує швидкий вихід у зовнішнє поле вже зараз. У відео креативна команда показала переслідування, в якому герої намагаються оминути фінансові клопоти, що все одно їх наздоганяють. Це стало першим досвідом співпраці з маркетинговим агентством для А-Банку. Команда Fedoriv Agency провела дослідження і дала експертну оцінку, що змінила внутрішні процеси банку. Рекламна кампанія має вдвічі збільшити кількість залучених клієнтів на місяць, при цьому 50 % має приєднатися з онлайну.
 
З нами А-банк вперше виходить в масову комунікацію, — розповідає бренд-лідерка Fedoriv Agency Анна Лебедєва, — наразі  ролики розрахованні на діджитал. У відео продемонстровано як людина біжить від своєї проблеми. Наша ідея в тому, що від витрат не втечеш, але рішенням може стати кредитна карта А-банку. Одним з викликів у реалізації задумки стала складна логістика, адже за сценарієм герої ролика мають бігти через безліч різних локацій.
Ми не хотіли витрачати величезні кошти на тактичний кампейн. Режисер Євген Гожейший і команда продакшена No stars запропонували подивитися на реалізацію ідеї під іншим кутом. Так ми створили три ролики, висловивши думку різними способами. В одному ми спостерігаємо, як людина біжить через поля, річки, таксі і квартиру від своєї проблеми, у другому людина тікає на біговій доріжці, а в третьому — дівчина навіть не покидає межі квартири, вибігаючи з кадру, а потім знову ж в нього повертаючись. Ми показуємо, що проблеми просто потрібно вирішити. У кожному ролику свій підхід, сюжети абсолютно різні, але їх об'єднує одна концепція, один стиль і тон голосу.

Керівник напрямку «Кредитні картки» А-Банку Євген Зайченко розповідає: ідеї роликів підкріплюється низкою досліджень, які показують на що зазвичай людям не вистачає грошей. Не дивно, що на першому місці опинилися незаплановані побутові витрати, як от наприклад поломка техніки, або проблеми пов’язані зі здоров’ям.  Це допомогло з’ясувати реальні потреби клієнтів — адже багато інших банків рекламують продукти з боку примх: у їхніх сюжетах кредити беруть на нові моторолери, туфлі, сукні, ресторани. На що завгодно, крім справжніх потреб живої людини. Рекламні ролики А-банку висвітлюють життєві обставини у позитивному гумористичному настрої, невдаваючись до негативу. 



“Ми рухаємося планомірно і вдумливо, повністю опрацьовуємо стратегію з банком, щоб не робити поспішних кроків. Ми радше шукаємо ідеальний сценарій, який не вб'є всі напрацювання команди банку і дозволить зберегти поточну клієнтську базу і залучити нових користувачів”, — зазначає Анна Лебедєва.

Наразі А-банк продовжує працювати з Fedoriv Agency у рамках масштабної стратегічної кампанії. Відео лише тактичная частина, що виконує річні KPI флагманського продукту банку — кредитної картки “Зелена”. Проморолики стали першим кроком у пошуку тону голосу й майбутнього позиціювання бренду.