Бюджети на рекламу зростають рекордними темпами

Огляд бюджетів у світовому маркетингу відповідно до Індексу світового маркетингу WARC Data.

- У квітні світові бюджети у галузі маркетингу відзначились найшвидшим зростанням після значних скорочень під час першої хвилі спалаху коронавірусу минулого року.
- У квітні збільшення інвестицій спостерігалось у всіх медіа, хоча телебачення залишається єдиним традиційним засобом масової інформації, де зафіксоване збільшення бюджету.
- Бюджети на маркетинг зростають в усіх регіонах, причому найшвидшими темпами – в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.



За даними Індексу світового маркетингу (ІСМ)WARC Data, бюджети на маркетинг збільшуються з небаченою швидкістю, після значних скорочень під час першої хвилі спалаху коронавірусу у 2020 році.

ІСМ – це щомісячний показник стану маркетингової галузі у світі, розроблений WARC на основі поточних умов, визначених практикуючими спеціалістами. Значення індексу вище 50.0 вказує на зростання, у той  час як нижче 50.0 – на зниження. Практикуючі спеціалісти, що беруть участь в опитуванні, отримують повний аналітичний звіт.
Світовий індекс бюджету на маркетинг у квітні досяг позначки 59.2, що є найшвидшим показником зростання, зафіксованим ІСМ більш ніж за 9 років моніторингу галузі. Для порівняння, у травні 2020 року індекс сягав 13.4, що стало найнижчим зафіксованим показником.

У квітні в усіх медіа спостерігалось збільшення інвестицій, проте зростання залишається найбільш притаманним для онлайн-каналів. Телебачення залишається єдиним традиційним ЗМІ, де фіксується зростання.

Бюджети на маркетинг зростають в усіх регіонах, причому найшвидшими темпами – в Азійсько-Тихоокеанському регіоні (значення індексу складає 64.4, що свідчить про швидке збільшення). У квітні бюджет збільшився також в Америці та Європі.

Індекс світового маркетингу  – це унікальний щомісячний показник стану маркетингової галузі у світі шляхом моніторингу поточних умов, визначених практикуючими спеціалістами. До складу світової комісії входять досвідчені керівники, що працюють у власників брендів, ЗМІ, креативних та рекламних агенціях  та інших організаціях, пов’язаних з маркетинговою галуззю.

Якщо ви зараз працюєте у власників брендів, ЗМІ, креативних та рекламних агенціях  та інших організаціях, пов’язаних з маркетинговою галуззю, ми б хотіли бачити вас у складі нашої комісії. Учасники отримують повний звіт.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.


sostav.ua