Digital Chain зняло employer brand ролик для Parimatch Tech

Міжнародне маркетингове агентство Digital Chain (DC) створило ролик для продуктової IT-компанії Parimatch Tech, представивши світу її характер та цінності.

Parimatch Tech — київський R&D центр глобального холдингу Parimatch, де понад 1400 людей створюють ІТ-продукт, що дарує емоції прихильникам спорту в усьому світі. Велику команду об’єднують спільні цінності та зарядженість своєю справою — і саме це лягло в основу ідеї ролика для HR-кампанії Parimatch Tech від Digital Chain.



Основою комунікаційної кампанії став розроблений корпоративний слоган “Developing. Exciting”. Він передає сутність  Parimatch Tech — це створення ІТ-продукту, який дарує емоції, та вміння вражати, дивувати інноваційністю. Часова форма слів у Present Continuous підкреслює динамічність роботи в компанії, постійний прогрес. Розвивають цей посил динамічна сюжетна лінія, драйвова музика та головна фішка ролика — прийом trapcode particular. Ефект накладався на відзнятий на майданчику матеріал на етапі постпродакшену.

“У прийомі trapcode particular передається драйв Parimatch Tech. Сутність цього ефекту в тому, що багато окремих частинок, окремих “я” формують єдине зображення. Він динамічний, інноваційний і потужний — такий же, як і люди Parimatch Tech та робота в компанії”, — розповів Володимир Кобець, креативний директор Digital Chain.

“В Parimatch Tech ми до всього підходимо нестандартно й по-справжньому. Тож у ролику ми хотіли креативно передати дух і силу нашої команди, якими вони є насправді”, — Тетяна Давидова, Chief Talent Officer.

У головних ролях — девелопера, геймера і продуктової команди — виступили працівники Parimatch Tech, відібрані серед тих, хто відгукнувся на внутрішній кастинг. Для компанії та агенції це був важливий момент, адже все мало бути по-справжньому.

“Я вдячна за нагоду бути частиною цього проєкту, вперше побачити зйомки "зсередини". Я була вражена процесом — це скрупульозність до деталей, продумування образів, посилу й ідеї, бачення й відчуття атмосфери компанії, якими хотілося поділитись і транслювати назовні,” — ділиться враженнями Катерина Цупко, член команди Parimatch Tech.

Режисером виступив Андрій Рубець, відомий за кліпами співачки Луни. Він також має досвід створення візуальних прийомів для концертів та інсталяцій. Музику написав український електронний музикант Дмитро Авксентьєв 

Client: Parimatch Tech
Chief Marketing Officer — Іван Ляшенко
Chief Talent Officer — Тетяна Давидова
Head of Brand Management — Ярослав Чуйко
Employer Brand & PR manager — Ольга Сафіна
Senior Designer — Анна Гайдученко
Project Manager — Анастасія Локшинська
 
Agency: Digital Chain
Creative Director — Володимир Кобець
Head of Strategy — Олег Профатило
Strategist  — Олександра Кієвцева
Creative Group Head — Іра Ільченко
Creative Copywriter — Олександра Дивнич
Art Director — Пилип Білянський
Production Head — Сергій Глацовський
Account Manager — Наталія Старомужева
 
Production & Post: Moonshiners
Producer — Альона Луценко
Producer assistant — Валерія Гаврилова
Director — Андрій Рубець
DOP — Ілля Максименко
1AD — Альона Луценко
Production Manager — Іван Шигапов
Gaffer — Олександр Швець
Set Designer — Микола Космодем'янський
Focus Puller — Сергій Пантелеєв
Camera — Кирило Киричишин
Sylist — Вероніка Верьовченко
Make Up Artist — Валентина Войтюк
Casting — Ксенія Дезера
Photographer — Андрій Черлат
Medical Officer — Юлія Король
Catering — Наталія Барило
Edit / Color — Андрій Рубець
Post production producer — Анастасія Ковальчук
Music / Sound — Дмитро Авксентьєв
Visual effects — Микита Кириченко
Sound Design — Propeller Studio