Дослідження тенденцій 2021 в управлінні маркетингом

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2021 в управлінні маркетингом».
 
Дослідження проводилось у вересні-листопаді 2021 року серед маркетинг директорів та представників маркетинг відділів компаній, що входять до групи ТОП-100 рекламодавців, а також компаній з конкурсною активністю в Effie Awards Ukraine та Ukrainian Creative Awards.
 
За результатами дослідження у 2021 році продовжуються та посилюються тенденції, курс на які був взятий у 2020 році. Непередбачуваність Covid кризи та введення нових обмежень змусили бізнес стати ще більш гнучким, а планування стало ще більш короткостроковим. Також бізнеси мають більш тісно взаємодіяти зі своїм споживачем, щоб вчасно відслідковувати зміни в поведінці та настроях.
 
Крім того, соціальні вимоги до брендів стали вищими: брендам важче зберігати нейтралітет у соціально значущих питаннях, питаннях екології та політичних проблемах.
 
Серед основних викликів, що будуть стояти перед бізнесом у 2022 році, також називали:
  • Посилення конкурентного середовища
  • Пошук шляхів зростання в нестабільних умовах
  • Побудова соціально відповідального бренду
  • Більш об’ємне розуміння споживацьких сегментів
Іван Дубінський, CEO Factum Group: «За останні 8 років, які наша компанія проводить моніторинг маркетингового ринку в Україні, ми бачимо, як бізнес долає виклики, що майже щороку здійснюють колосальний вплив на перебіг процесів і проєктів. Водночас гнучкість та здатність до адаптації допомагають українському маркетингу успішно боротися за споживача і успішно конкурувати в ситуації постійних змін».
 
З повним звітом можна ознайомитись за посиланням:
https://factum-ua.com/report.html