Думай як собака!

Агентство Scholz & Friends Kyiv випустило до ефіру дві версії промо-роликів головної рекламної події країни – Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
 
30-секундна версія пішла у телеефір, 50-секундна відправилась до Інтернету. Задачі обох  – не тільки і не на стільки просувати сам фестиваль, скільки привернути увагу молоді, що обирає професію рекламіста. Саме так продюсерська команда фестивалю сформулювала бриф – нехай відчують, як тут круто!
 
 Тому ми відклали самоіронію (ну, майже відклали) і взялись розробити ідею, яка покаже –  є для людей з амбіціями щось цікавіше, ніж малювати іконки в IT-компаніях. Кожен день – кілька нових завдань. З кожним завданням –  новий спосіб мислення. Коротше кажучи, реінкарнація за реінкарнацією. І повна, беззастережна самовіддача ...
 
І побігли на чотирьох лапах по коридорах AGAMA два десятки претендуючих на головні ролі мімів, лякаючи співробітників відчайдушним гавкотом.
 
Дякую за терпіння, любі співробітники!
 
А також любі колеги, довгий список яких нижче.
 
Всеукраїнська рекламна коаліція
Максим Лазебник – керівник Оргкомітету Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
 
Агентство: вся команда Scholz & Friends Kyiv
 
Студія: TOY Pictures
Анна Варро - Executive Producer
Тетяна Чайковська — Producer
Макс Ксенда — режиссер
ДімаБаженов— DoP
Post Production: Camaradas
 
Music:
ТV-версія– De Wolfe Music
Internet-версія– композиціяTurn Me On
Проект SUOK
Музика та слова – Мар’яна Головко
https://soundcloud.com/suokmusic/turn-me-on
 
Sound design: NewMix