Електронні чеки в Україні - новий інструмент для маркетологів

Естонський стартап Pulsior, який спеціалізується на діджиталізації фінансових операцій бізнесу, запустився в Україні, відтепер рітейлери можуть залучати сервіс електронних чеків у стратегії комунікації зі споживачем.
 
“За допомогою систем штучного інтелекту ми можемо збирати та аналізувати дані про офлайн покупки, тобто тепер життя маркетологів та стратегів стане набагато легшим, а робота - продуктивнішою” - зазначає CEO стартапу електронних чеків Pulsior та унікальної програматик платформи digital-реклами WardeX Роман Антропов.
 
Українці купують офлайн набагато частіше, ніж онлайн. Доля таких операцій становить в середньому 80% від загальної кількості. Системи лояльності на місцях не дають дуже змістовних даних про клієнтів для фахівців, тому обличчя реального споживача завжди залишається в тіні. Електронна квитанція дає можливість маркетологам зібрати профайл реального клієнта. Людина, яка здійснила покупку в магазині, отримує інтерактивний електронний чек. Сервіс інтегрує дані про здійснену покупку в окремий профіль клієнта. У ньому буде розміщуватися інформація про всі його покупки в магазині. Зібрані дані допоможуть краще сегментувати аудиторію і ефективно працювати над підвищенням лояльності.
 
При встановленні програми для оцифрування чеків на POS-термінали в роздрібних точках продажу показники повернення клієнта назад до магазину зростають на 40%. Безпосередньо в електронному чеку можна  розміщувати персоніфіковані рекламні кампанії, крос-селлінгові пропозиції й знижки, у такий спосіб додатково взаємодіяти з реальним покупцем.


Протестувати сервіс безкоштовно можна вже цієї весни.