Про інтегровані комунікації на прикладі новорічних листівок побутової техніки BOSCH та SIEMENS.
У грудні ТОВ «БСХ Побутова Техніка», яке є офіційним дистриб’ютором побутової техніки BOSCH та SIEMENS в Україні, запускає привітання для партнерів – друковану листівку, що містить диджитальну інста-маску.
Коли йдеться про новорічні вітання партнерів, зазвичай усі дотримуються двох сценаріїв: або смачний пакунок для всього офісу, або кумедна флешлистівка. Але можливий і третій варіант: фіджитал, або поєднання physical і digital досвіду користувача. Це один із напрямків глобального підходу до креативу групи Serviceplan, якого ми дотримуємося і в Україні.
При розробці листівки ми врахували не тільки, власне, новорічно-різдвяну тему, а й філософію BOSCH та SIEMENS. Це бренди, що роблять наше життя простішим – достатньо лише натиснути кнопку. Тож чому б не зробити привітання, яке одним дотиком допоможе зробити святкове селфі?
Реалізувати ідею допомогли колеги з digital-агенції PlanNet.
Приміряти святкову маску можна у соцмережах Facebook та Instagram:
Bosch
Facebook
Bosch
Instagram
Siemens
Facebook
Siemens
Instagram