Хто готується, в того приготується

Агенція Leo Burnett Ukraine повністю розробила неймінг, логотип, фірмовий стиль та слоган для нового бренду компанії «Агродар»
 
Качалки, печі й фартухи — до роботи, адже компанія «Агродар» виводить на ринок України новий бренд — Zernari. Під цією гордою назвою вироблятимуться пшеничне борошно та відбірні крупи.
 
Сама назва Zernari говорить до нас від імені українських землеробів, чиї багатовікові традиції й любов до своєї праці доповнилися професійним швейцарським обладнанням. Це дозволяє створювати продукт незмінно високої якості, з яким буде просто готувати та досягати чудових кулінарних результатів. Забезпечуючи високу якість продукції, Zernari допомагають вам турбуватися про рідних, радуючи їх смачними стравами.
 
Неймінг, логотип, фірмовий стиль, слоган — все від позиціонування до готових рекламних матеріалів для бренду Zernari розробила рекламна агенція Leo Burnett Ukraine. Перед проектною командою стояло завдання створити стильне та водночас автентичне лого. Дизайн упаковки, яку захочеться залишити на видному місці, а не якомога швидше пересипати в скляну банку та викинути.
 
Для будь-якого продукту важливо, щоб наповнення відповідало зовнішньому вигляду та навпаки. Zernari — це вдалий приклад того, як справжня якість і сучасний дизайн чудово пасують одне одному.​