Як перетворити мрії у каву та небесні ліхтарики: нова новорічна кампанія Jacobs та Havas Engage

Тижні перед Новим Роком та Різдвом сповнені приємним хвилюванням, теплом зустрічей з рідними та передчуттям великих змін! Центральні площі міста перевтілюються у казкові містечка, а вулиці сяють від святкових гірлянд. Це час, коли люди по всьому світу загадують бажання та щиро вірять, що вони здійсняться! В рамках нової новорічної кампанії Jacobs разом з командою Havas Engage вирішили перетворити мрії у каву, аби згодом вона змогла зігріти тих, хто цього потребує.

Святкова магія Аромоксамиту

Настрій зимових свят та їх атмосфера якнайкраще втілюють цінності Jacobs. Результати онлайн-дослідження, які були проведені минулого року до та після різдвяних BTL-активностей, підтверджують, що бренд найчастіше асоціюють з новорічними гарячими напоями. Проте події 2020 року спровокували низку обмежень у період святкування. Команді Jacobs довелось переглянути традиційні засоби комунікації, відмовитись від офлайн-проявів та знайти рішення як розділити святковий настрій зі своїми споживачами за допомогою віртуальних інструментів. Креативники Havas Engage відшукали те, що об’єднує всіх нас у ці новорічні свята. Так, це мрії та бажання, які усі ми розписуємо у блокнотах, повторюємо о 00:00 з бенгальським вогником в одній руці та з келихом шампанського в іншій, розказуємо найріднішим, або пишемо на папірці, який потім підпалюємо.

Мрії, що перетворюються на каву

Попри те, що онлайн-комунікації стали особливо популярними у цей рік, вони все ще програють офлайну у залученості споживачів, тому головним завданням для команди стала розробка такої механіки активації, яка б максимально привабила та зацікавила аудиторію бренду.

В результаті Jacobs разом із Havas Engage запустили лендінг, на якому кожен може поділитись своєю мрією, сформувати gif-листівку та надіслати її своїм друзям. Відвідувачі сайту також можуть взяти участь у розіграші кавових призів. Для цього потрібно опублікувати святкову гіфку з хештегом #ДілюсьМагієюJacobs у соціальних мережах, тегнути сторінку Jacobs, а також залучити друзів.  Але і це ще не все. Після того, як мрія буде зареєстрована, відвідувачі сайту можуть просканувати QR-код та побачити знайому зелену чашку Jacobs і як їх мрії злітають у небо наче ліхтарики :)

Кожна мрія, зареєстрована на сайті - це “підвішена” кава для тих, кому вона необхідна. Після завершення акції організатори перерахують кількість бажань у кг кави та передадуть її благодійним організаціям “Фундація Дім Рональда МакДональда” та “Starenki”. Вже станом на сьогодні більше 10 000 користувачів  поділились своїми мріями :) Та підбивати підсумки організатори кампанії будуть вже у січні.

До промо новорічної кампанії також долучились відомі українські блогери та лідери думок. Нікіта Добринін записав затишний ролик, побачивши який, відразу захочеться опинитися вдома та приготувати собі чашечку аромоксамитової кави. А Ірина Путивленко, насолоджуючись кавою Jacobs, зафільмувала прикрашання новорічної ялинки:) Публікації блогерів вже набрали тисячі переглядів у соціальних мережах, а зовсім скоро до них ще приєднаються Анна Трінчер, Даша Квіткова, Андрій Шабанов та Анатолій Анатоліч. Завдяки своїм світлинам та атмосферним роликам лідери думок закликають долучитись до акції та зробити добру справу.

Так, на жаль цього року  ми не побачимо різдвяні інсталяції бренду, але найголовніше те, що попри обставини ми продовжуємо мріяти, робити добрі вчинки, ділитись теплом й магією Аромоксамиту у ці свята! Нехай у Новому Році усі ваші мрії здійсняться!



Credits
Havas Engage
Реалізація кампанії
Ольга Касьяненко
Account Director
 
Ідея
Олена Гончаревська-Юхова
Art Director
Павло Мельник-Крисаченко
Art Director
Константин Мельников
Senior Copywriter


Jacobs
Анна Тарасевич
Старший менеджер з розвитку торгової марки розчинна кава, Україна
 
Мар`яна Даценко
Молодший менеджер з розвитку торгової марки розчинна кава, Україна