KINOGRAF відправляє на орбіту дріжджі «Духмяна Хата»

Хто стане сперечатися, що послідовність – одна з важливих прикмет грамотної комунікаційної стратегії. Або, як сказали би англовчені маркетологи, «консистентність – це маст». Пару років тому Kinograf заявив, що дріжджі «Духмяна Хата» легкі на підйом, і з того часу шукає всілякі способи доводити це знов і знов. Ось і в новій кампанії, приуроченій не стільки до Дня космонавтики, скільки до Великодня, ми говоримо, про те ж саме – на дріжджах «Духмяна Хата» ваше тісто легко підніметься високо вгору.

Як, власно, вже 4-й рік поспіль підіймається вгору ринковими сходами сам бренд «Духмяна Хата». Лише за останній рік його доля на ринку дріжджів зросла у півтори рази.

І весь цей час у рекламному відсіку пілотованого корабля «Духмяна Хата» - його добрий партнер Kinograf.
Нагадаємо, що у 2020 році KINOGRAF та Lesaffre Ukraine отримали золоту та бронзову статуетку Effie за рекламну кампанію «Карантинні розваги», суть якої полягала у проведенні челеджу випічки під час першого жорсткого локдауну в Україні.