Кадрові зміни в StarLightMedia

Тетяна Свєтлова очолила маркетинг каналу СТБ, Андрій Орнатський став директором з маркетингу дивізіону PayTV&Digital.
 
Наприкінці 2019 року в дивізіоні «Мовлення» медіагрупи StarLightMedia відбулися кадрові перестанови. Новою директоркою з маркетингу телеканалу СТБ стала Тетяна Свєтлова. Тетяна має багаторічний досвід роботи у телекомунікаційних та медійних компаніях. Керувала маркетинговою функцію на каналах ТЕТ, ТРК Україна. Працювала у великих національних і міжнародних компаніях, таких як «Coca-Cola Company» і «Київстар».

- Я рада приєднатися до однієї з найуспішніших медіа-команд України. Телеканал СТБ проходить зараз важливий процес трансформації та перепозиціонування, і для мене це цікавий особистий і професійний виклик. Впевнена, що разом з командою ми зможемо вивести бренд СТБ на якісно новий рівень і укріпимо лідерські позиції в серцях наших глядачів, - коментує Тетяна Свєтлова.

Раніше місце маркетинг-директора каналу СТБ займав Андрій Орнатський, який з листопада 2019 року очолив маркетинг іншого дивізіону групи StarLightMedia - PayTV&Digital. 

-  Моє першочергове завдання – це ефективна стратегія подальшого розвитку єдиного дивізіону PayTV&Digital, яка ще більше укріпить позиції холдингу на ринку цифрового бізнесу. Також я продовжу тісну співпрацю з дивізіоном «Мовлення» в якості консультанта з питань розробки маркетингових стратегій та аналітики телеканалів групи StarLightMedia, - відмітив Андрій Орнатський.  


За матеріалами прес-релізу