Користувачі Viber віддають перевагу анімованим стікерам

Нестандартні форми просування можуть принести більше користі, ніж звичайні рекламні інструменти. Бренд Pepsi використав відомі користувачам Viber стікери, додав музику й анімацію – та отримав 3,3 млн завантажень упродовж 3 місяців! Загальне охоплення аудиторії досягло 11 млн користувачів.
 
Новинка встановила рекорд. Причин популярності кілька. По-перше, емоційних стікерів багато, але тільки ці – анімовані й музичні. Бренд став першим в Україні, хто запропонував анімовані стікери.
 
По-друге, стікери Pepsi – зображення з характером, яскравими емоціями, якими легко замінити текстове привітання або без слів описати, як саме відбулися ваші свята або вихідні. По-третє, бренд Pepsi в 26 стікерах легко упізнаваний, водночас маркетинг не нав'язливий: анімації створені в брендових кольорах, а пляшечки Pepsi зображені тільки на декількох стікерах пака. Надсилаючи такий стікер, ви перш за все передаєте емоцію.
 
Учасники проекту:
Розробка ідеї: BBDO Ukraine;
Розміщення у Viber: Admixer Ukraine;
Комунікаційна підтримка: Engine Comms.
 
Уже в березні очікуйте на новий стікерпак від Pepsi й Lay’s.