Лайвстрім шопінг: новий різновид онлайн торгівлі за допомогою прямих ефірів

Агенція Buzzfactory Ukraine (входить до складу CMS Group) підготувала детальну інструкцію щодо нового напрямку онлайн-продажів, який набув особливо значної популярності під час пандемії, — лайвстрім шопінг. 

Пандемія COVID-19 остаточно змістила акценти з офлайн-шопінгу на онлайн-покупки, і ця сфера, у свою чергу, також трансформувалась, вивівши на перший план нові механіки. Одним з найбільш молодих можна назвати напрямок лайфстрім шопінгу або лайв комерсу, що на практиці є міксом соціальних мереж, прямих ефірів, онлайн-шопінгу та інфлуенсер-маркетингу.

Не маючи такої вільної можливості та доступу до офлайн-магазинів як раніше, покупці нарешті отримали чудову альтернативу у вигляді інтерактивних прямих трансляцій. Вони можуть роздивитися продукцію з будь-якого ракурсу, зрозуміти фактуру та форму товару, приміряти на реальній людині, якщо мова йде про гардероб, косметику або ж прикраси.

Наразі у світі вже більш як 100 тисяч компаній на практиці застосували лайфстрімінг для просування та продажу своїх товарів. Серед них такі відомі світові бренди як Burberry, Ralph Lauren, Levi’s та інші.  Тривалість перегляду в середньому становить 10 хвилин на один ефір, а коефіцієнт залученості — близько 30%. Для прикладу відома американська зірка реаліті-шоу Кім Кардашьян продала близько 15 тисяч флаконів свого парфуму KKW Beauty лише за перші декілька хвилин завдяки колаборації з японською б'юті-блогеркою Вією.

Серед основних факторів успіху такого формату онлайн-продажів як лайфстрім шопінг можна виділити:
Довіра. Відомі блогери виступають додатковим фактором надійності при придбанні товару онлайн, так як рівень довіри підписників до інфлуенсера та бренду по суті сумуються при таких колабораціях.

Релевантність. Канал комунікації бренда через блогера є досить точним попаданням, адже таким чином можливо підібрати бажану цільову аудиторію за віком, місцезнаходженням та інтересами. Крім того, tone of voice буде максимально релевантним, адже блогер вестиме комунікацію з аудиторією у звичній для нього манері, подачі тощо.
Взаємодія. Важливим аргументом на користь вибору такого каналу є також можливість двостороннього зв'язку та взаємодії зі споживачем, отримання фідбеку, відповіді на питання, персоналізованої комунікації та інтерактиву з аудиторією.

Дефіцит. Цей фактор завжди був і буде одним з найбільших рушіїв продажів: обмежена кількість запропонованого товару та обмежений час (в нашому випадку це прямий ефір) – змушують покупця  більш рішуче та оперативно підійти до прийняття рішення з приводу придбання товару.

«Один з головних челенджів інфлуенсер-маркетингу – розвиток напрямку співпраці з лідерами думок для підвищення рівня продажів, відслідковування показників ROI. Ця тенденція більш розвинена в США та Європі. Під час пандемії через карантин лайвстріми стали дуже популярними, це дало змогу сектору e-commerce отримати нову платформу продажів і формат взаємодії з аудиторією. Наразі наша українська команда активно переймає міжнародний досвід, ми готові запропонувати даний інструмент нашим клієнтам», — додає Executive Director Buzzfactory Ukraine Марина Бахмат.

З повною версією інструкції від Buzzfactory Ukraine з лайвстрім шопінгу ви можете ознайомитись за посиланням.