«Лишайся тру» із лімітованою серією банок Sprite Ukraine

Sprite Ukraine продовжує закликати бути вірним собі й своїм цінностям, та випустив лімітовану серію банок «Лишайся тру», яка освіжає не лише всередині, а й візуально.

Кожна із чотирьох банок присвячена багатогранності урбан-культури, якою захоплюється аудиторія бренду. Серед них – стріт-арт, брейк-данс, скейтинг та геймінг, який давно вийшов за межі вебу.

«Для нас важливо спілкуватись із нашою молодою аудиторією їх мовою – стильною, активною драйвовою, і при цьому не заграватись, бо вони одразу це відчувають JТож ми постійно змінюємось і цікавимося тим, чим захоплюються саме вони. Нашою лімітованою серією банок ми хотіли продовжити нашу комунікацію, що собою залишатись круто завжди», - прокоментувала бренд-менеджерка Sprite в Україні Юлія Корконос.

Усі новини компанії The Coca-Cola Company можна знайти на сайті за посиланням. Дизайн банок створений агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine, а медійну підтримку лімітованої серії здійснила агенція Starcom.

Нагадаємо, обидві агенції входять до складу Publicis Groupe, що  стала найбільш ефективною рекламною групою 2019 року в Україні.