MGID оголошує про партнерство з Microsoft

У межах співпраці рекламодавці MGID отримають доступ до аудиторії новинних ресурсів Microsoft, зокрема MSN.

Згідно з угодою, MGID отримає доступ до рекламних плейсментів Microsoft у США, на Азіатсько-Тихоокеанському ринку та у країнах Близького Сходу і Північної Африки. Це — понад 1 200 паблішерів, які представляють 4 500 світових брендів. Партнерство з Microsoft дозволить MGID щомісяця охоплювати до півмільярда користувачів, пропонуючи своїм клієнтам-рекламодавцям доступ до нової аудиторії.

Просування якісного digital-контенту в межах партнерства MGID і Microsoft — одна з ключових домовленостей між компаніями. Так, принципи роботи MGID полягають у пріоритезації користувацького досвіду, і передбачають повний контроль паблішерів над аудиторією та плейсментами. Такий підхід у поєднанні з широкими можливостями Microsoft для кастомізації контенту дозволить створювати персоналізований користувацький досвід при споживанні новин та реклами. Сторони переконані, що результатом стане висока ефективність кампаній як для рекламодавців, так і для паблішерів.

“MGID працює з тисячами провідних паблішерів у всьому світі, і ми раді розширити наше портфоліо партнерством з одним із найпопулярніших світових новинних дистриб’юторів та глобальним брендом, — коментує СEO MGID Сергій Денисенко. — Партнерство з Microsoft дозволяє нам поєднувати преміум-інвентар та контент з нашими сучасними рекламними рішеннями. Разом із Microsoft ми будемо плідно працювати над локалізацією реклами, щоб забезпечити споживачів по всьому світу релевантним, цікавим та достовірним контентом — що особливо важливо в час стрімкого поширення fake news".